Telefon: 01/234-56-78
GSM: 051/123-456
Aktualni dogodki, odprti seminarji, novice, objave in še in še...
03.12.2015
Kateri ukrepi so najbolj bistveni?
Ti ukrepi tudi povečujejo zavzetost zaposlenih, saj dajejo smisel in omogočajo opazen napredek.
Pomembno vprašanje je ali je bolje privabiti talente od zunaj ali pa razvijati talente znotraj podjetja. Dejstvo je, da se lahko posameznik na podobnem delovnem mestu v enem podjetju odlično izkaže, v drugem pa sploh ne. Eno je imeti zaposlene visoko sposobne posameznike, nekaj drugega pa je s temi posamezniki delati, jih voditi in razvijati. Zelo uspešni ljudje niso samo dragi, so lahko tudi težavni za vodenje. Če se osredotočamo samo nanje, kaj lahko spregledamo druge priložnosti. Pogosto imajo obstoječi sodelavci talente, o katerih kaj malo vemo. Ljudje včasih dolgo let opravljajo neko delo in niti ne vedo, da imajo talent za nekaj drugega. Ko testiramo ljudi v organizacijah z namenom, da odkrivamo talente, smo nemalokrat presenečeni.
Ali je torej učinkovitejši pristop tisti, ki se zanese na obstoječe zaposlene in dela na optimizaciji delovnih mest ter razvoju talentov? Zagotovo je še veliko priložnosti v jasnejšem definiranju kritičnih dejavnikov uspeha in iskanju ter razvoju talentov na tej osnovi. V mnogih podjetjih so zaposleni z visokimi potenciali zadržani zaradi postopkov in procesov, ki ne identificirajo dejavnikov uspeha in zmagovitih pristopov.
Vedno znova je potrebno iskati nove opredelitve zahtev delovnih mest in iskati primerne talente zanje. To je dinamičen in ne statičen proces. Da lahko steče, pa je potrebno z ljudmi komunicirati in poskrbeti za ustvarjanje zaupanja, da bodo spremembe sprejemali.
V Kompetenci vam lahko pomagamo pri identifikaciji in razvoju talentov v delovni organizaciji. Za več informacij nas kontaktirajte preko te povezave. Uspešno zgodbo o tem, kako smo pomagali prepoznati talente v organizaciji in razvili sistem nagrajevanja lahko preberete tukaj.
Coulson Thomas, C: Talent management and building high performance organizations (2012), Management Service, 56, 1, str.36
Telefon: 01/234-56-78
GSM: 051/123-456
Kompetenca d.o.o., avtorske pravice pridržane
Izdelava spletnih strani:Izdelava spletnih strani - Spletna postaja
Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje
Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.