Naše NOVICE

Nasveti

Aktualni dogodki, odprti seminarji, novice, objave in še in še... 

 
 
 

Kako do ustreznih talentov v organizaciji?

Kako do ustreznih talentov v organizaciji?

08.10.2018

Eden izmed večjih izzivov, s katerimi se srečujejo podjetja, je privabljanje ustreznih talentov. Talente med drugim privablja dobra blagovna znamka delodajalca. Blagovna znamka delodajalca ponuja preko oglaševanja jasen pogled na to, kaj dela organizacijo drugačno od drugih ter privlačno kot delodajalca.

Je torej koncept, ki prikazuje, kaj organizacijo razlikuje od konkurentov ter kaj jo naredi bolj unikatno ter posebno. Na blagovno znamko delodajalca vpliva podoba podjetja, katero predstavljajo medosebni odnosi, ugled, možnost razvoja, plačilo itd. Pri tem pa morajo iskalci zaposlitve potencialnega delodajalca najprej sploh prepoznati. Podjetja se tako morajo ustrezno predstavljati, npr. preko oglaševanja, socialnih omrežij itd., da postanejo prepoznavna.

Kaj pa že zaposleni?

Velikokrat podjetja ne prepoznajo ustreznih talentov med že zaposlenimi. Veliko zaposlenih razmišlja, da bodo delovno mesto zapustili v najmanj dveh letih, pri tem pa se organizacije velikokrat osredotočajo na zadržanje napačnih zaposlenih. Zavedati se je treba, da imamo v podjetjih ključna delovna mesta ter ključne zaposlene. Ključni zaposleni so tisti, ki so odlični delavci ter bodo dobro opravljali svoje delo na različnih področjih oz. bodo dobro opravljali različne delovne naloge. Ključna delovna mesta so tista delovna mesta, brez katerih podjetje ne more ustrezno funkcionirati, če nima zaposlenega, ki to delovno mesto zaseda.

Seveda, je treba prepoznati oboje. Ključne zaposlene je potrebno razvijati naprej ter motivirati, da ostanejo na delovnem mestu. Pri ključnih delovnih mestih, pa je potrebno prepoznati ključne kompetence, ki so pomembne za delo ter to na ustrezen način izmeriti pri zaposlenih. Na ta način ugotovimo, kateri so tisti, ki bi ob ustreznem razvoju, določeno delovno mesto v prihodnosti lahko prevzeli. Ko prepoznamo talente med že zaposlenimi, je potrebno poskrbeti, da ne »uidejo«. O tem si lahko več preberete v članku: Zakaj bodo vaši najboljši zaposleni kmalu zapustili podjetje ali kakšni so razlogi, da izgubljate talente?

Kaj pa potem, ko talente že privabimo ali prepoznamo?

Ko prepoznamo ali privabimo talente je pomembno, da ugotovimo kaj posameznega zaposlenega motivira. Če so zaposleni ustrezno motivirani, bodo bolje delovali ter bodo na delovnem mestu tudi bolj zadovoljni. Različne posameznike motivirajo različne stvari (npr. izzivi, nagrade, izobraževanja itd.). Poleg prepoznanih prednosti je treba prepoznati tudi priložnosti za razvoj, saj to potem omogoča, da se zaposleni še naprej razvija in nadgrajuje. Podatke o motivaciji, prednostih in priložnostih za razvoj lahko pridobimo s psihološkim testiranjem (več o psiholoških testiranjih si preberite tukaj). Psihološka ocenjevanja ponujamo in izvajamo tudi v Kompetenci, za več informacij lahko kontaktirate Tino Kastelic

Pomembno je torej, da podjetje oblikuje in vzdržuje dobro blagovno znamko delodajalca, da bo privlačno za iskalce zaposlitve. Prav tako pa je zraven privabljanja talentov pomembno, da znotraj svojih že zaposlenih prepozna le te ter jih ustrezno razvija naprej.

V Kompetenci vam lahko pomagamo pri identifikaciji in razvoju talentov v delovni organizaciji. Za več informacij nas kontaktirajte tukaj. Uspešno zgodbo o tem, kako smo pomagali prepoznati talente v organizaciji in razvili sistem nagrajevanja lahko preberete na tej povezavi.

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.