Naše NOVICE

Nasveti

Aktualni dogodki, odprti seminarji, novice, objave in še in še... 

 
 
 
 
 
  • Pomen offboardinga v organizacijah v času velike resignacije

    26.05.2022

    Mnoge delovne organizacije vlagajo človeški in denarni kapital v optimizacijo procesa onboardinga, ocenjevanja uspešnosti in razvoj zaposlenih, velikokrat pa pozabijo na proces offboardinga, ki se začne v trenutku, ko se zaposleni odloči končati zaposlitev v določenem podjetju. Organizacije, ki za zaposlenega skrbijo od prijave na delovno mesto do trenutka, ko zaposleni zapusti organizacijo, pošiljajo jasno sporočilo o tem, kako pomembni so zanje njihovi zaposleni.
    Preberi več Več »
     
  • Onboarding – ključen za uspešno integracijo ali nepomemben?

    28.04.2022

    Onboarding je za delovne organizacije in novo zaposlene pomemben predvsem zato, ker je povezan z mnogimi pokazatelji kasnejše uspešnosti na delovnem mestu. Uspešen onboarding zmanjša fluktuacijo zaposlenih ter poveča pripadnost, angažiranost in motiviranost zaposlenih.
    Preberi več Več »
     
  • Kako lahko zaposlene podpiramo pri uspešnemu usklajevanju poklicnega in zasebnega življenja?

    23.03.2022

    Zaposleni pogosto ne znajo dobro usklajevati poklicno in zasebno življenje, zaradi česar se lahko začne prioritiziranje ene izmed obeh. To vodi v slabšo produktivnost na delovnem mestu, poslabšane družinske odnose, dostikrat tudi v izgorelost. Del odgovornosti za spodbujanje zaposlenih k uspešnemu usklajevanju nosijo tudi organizacije, ki lahko z različnimi ukrepi k temu pripomorejo.
    Preberi več Več »
     
  • Pozitivna organizacijska kultura - pozitivni učinki na zaposlene in podjetje

    22.02.2022

    Zagotovo si vse organizacije želijo, da bi zaposleni pri delu uživali in da bi po opravljenem delu nekoliko neradi zapustili delovno mesto, saj uživajo v izzivih, v pogovorih s sodelavci in v vzdušju, ki vlada v podjetju. Kljub temu, da je lahko vsako delo in delovno mesto občasno zahtevno ali stresno, organizacijska kultura ne bi smela povečevati stresa, ampak pozitivno vplivati na razpoloženje in blagostanje zaposlenih.
    Preberi več Več »
     
  • Postavljanje ciljev v organizaciji in vloga vodje

    01.02.2022

    Postavljanje ciljev v organizacijah je še posebej pomembno, saj cilji služijo kot kompas, vodijo in usmerjajo celotno organizacijo, motivirajo zaposlene in pomagajo pri nadzoru ter evalvaciji dela. Ključno vlogo pri tem imajo vodje, ki letne cilje postavljajo in jih tudi predstavijo zaposlenim na razumljiv način. Ciljev pa kljub vsemu ne sme biti preveč, saj se potem njihov namen enostavno izgubi.
    Preberi več Več »
     
  • Psihološko testiranje – zakaj ga uporabljamo in kako poteka

    12.10.2021

    Na kadrovskem področju se psihološki testi največkrat uporabljajo v selekcijskem postopku in pri načrtovanju razvoja in napredovanja zaposlenih. Psihološko ocenjevanje je uporaben pripomoček za napovedanje vedenja in uspešnosti zaposlenih, saj nam daje poglobljen vpogled v njihovo vedenje, kompetence in doživljanje.
    Preberi več Več »
     
  • Kako lahko uspešno uporabimo metodo ocenjevalni center

    28.09.2021

    Z ocenjevalnim centrom lahko opazujemo oblike vedenja, podobne tistim na delovnem mestu in ocenimo, ali ima kandidat potrebne kompetence za opravljanje dela. V sklopu metode ocenjevalnega centra mora posameznik za rešitev naloge pokazati določene oblike vedenja, ki so potrebne za uspešno opravljanje dela. V primerjavi z drugimi selekcijskimi metodami lahko neposredno opazujemo zaželeno vedenje, zato lahko bolj zanesljivo napovemo, kako se bo posameznik vedel na delovnem mestu.
    Preberi več Več »
     
  • Zakaj je organizacijska kultura pomembna in kako jo vzpostavimo?

    21.09.2021

    Organizacijska kultura je eden izmed sestavnih delov organizacije, saj jo lahko opazimo med sestanki in odmori ter v pisarnah in na terenu. Sestavljajo jo vrednote, prepričanja, norme, odnosi in vedenje, ki je skupno vsem zaposlenim v delovni organizaciji. Organizacijska kultura ni statična, saj jo vzpostavlja, razvija in dopolnjuje vsak zaposleni.
    Preberi več Več »
     
  • Zakaj bi moralo vsako podjetje vlagati v razvoj kadrov in kako?

    14.09.2021

    Zaposleni so lahko ključna prednost vsakega podjetja, saj narekujejo njegov razvoj, rast in uspešnost. Zato je pomembno, da znate zaposlenim posvetiti čas in pozornost ter jih sistematično razvijate. Razvoj kadrov je proces razvoja trenutnih kompetenc in sposobnosti zaposlenih ter razvoj novih kompetenc, ki podpirajo cilje organizacije.
    Preberi več Več »
     
  • Coaching – kaj je to in kako poteka?

    07.09.2021

    Coaching je interaktivni proces, v katerem posamezniki, timi in delovne organizacije z uporabo posebnih tehnik coachinga preko razvoja osebnih virov dosežejo razmeroma hitre in dobre rezultate pri načrtovanju in doseganju ciljev. Coach stranki pomaga tako, da jo posluša ter ji zastavlja pomembna vprašanja, s pomočjo katerih lahko stranka sama pride do najboljših rešitev brez ponujanja nasvetov. Coaching namreč temelji na prepričanju, da ima stranka vse odgovore že v sebi, zato ji coach s pomočjo učinkovitih vprašanj omogoča uvid in iskanje lastnih odgovorov.
    Preberi več Več »
     
 
PrviPrejšnji12345ZadnjiVsi
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.