Naše NOVICE

Nasveti

Aktualni dogodki, odprti seminarji, novice, objave in še in še... 

 
 
 
 
 
  • POMEN RAZNOLIKOSTI, VKLJUČENOSTI, PRAVIČNOSTI IN PRIPADNOSTI (DEIB) - KAKO DO UČINKOVITIH SPREMEMB V DELOVNEM OKOLJU

    05.05.2023

    Vključujoče delovno okolje je zelo pomembno pri spodbujanju trajnostne rasti podjetij ter inovacij, hkrati pa se s tem krepi tudi psihološka varnost. Tako za kadrovske ekipe postajajo vse bolj pomembni DEIB cilji, kratica DEIB (Diversity, Equity, Inclusion and Belonging) pa se nanaša na raznolikost, pravičnost, vključenost in pripadnost.
    Preberi več Več »
     
  • Ali potrebujemo kompetenčni model?

    30.03.2023

    Kompetenčni model je dokument, v katerem so zbrane vse kompetence za določen profil, ki jih posameznik potrebuje za uspešno opravljanje dela. Je živ in uporaben dokument, ki nam omogoča široko uporabo v kadrovskih procesih.
    Preberi več Več »
     
  • Reskilling, upskilling in interna mobilnost

    21.03.2023

    Trenutni hitri razvoj in spreminjajoča se struktura trga dela od podjetij zahteva vedno večjo mero prilagodljivosti. S hitrim napredkom nekatera ustaljena znanja namreč izgubljajo na vrednosti, obenem pa se ustvarjajo priložnosti za razvijanje novih kompetenc in sposobnosti.
    Preberi več Več »
     
  • Trendi na področju kadrov in organizacij v 2023

    30.01.2023

    Ob pregledu vseh napovedi in trendov se najpogosteje pojavljajo trendi, ki so vezani na enakost in vključevanje zaposlenih, skrb za njihovo blagostanje, na izboljševanje njihovih kompetenc in njihovo hibridno delo. Vse več pa je tudi govora o umetni inteligenci.
    Preberi več Več »
     
  • Duševno zdravje na delovnem mestu

    14.12.2022

    Duševno zdravje je neločljiv del celotnega zdravja posameznika in je mnogo več, kot le odsotnost duševne bolezni. Med najpogostejšimi duševnimi motnjami sodobnega časa so stresne motnje, tesnobnost in depresija, ki pa so lahko pogojene tudi z razmerami na delovnem mestu.
    Preberi več Več »
     
  • Dobra organizacija

    14.09.2022

    Ljudje si želimo delati v organizacijah, kjer se počutimo dobro na delovnem mestu. Dobra klima v podjetju oziroma počutje je odvisno tudi od organizacijske kulture, ki je skupek prepričanj, norm, vedenj in tudi vrednot, ki so lepilo organizacije. Organizacijska kultura ni statična, ampak se nenehno spreminja.
    Preberi več Več »
     
  • Reševanje konfliktov na delovnem mestu

    11.08.2022

    Organizacije so sestavljene iz posameznikov iz različnih okolij, z različnimi značilnostmi in sposobnostmi. Velikokrat se srečajo različne generacije, ki imajo drugačna načela in vrednote, tako so konflikti večkrat neizbežen način komunikacije na delovnem mestu. Zelo pomembno je, da jih znamo reševati. Le tako bodo zaposleni uspešno delovali in bili usmerjeni v doseganje skupnih organizacijskih ciljev.
    Preberi več Več »
     
  • Kreativno razmišljanje - 6 klobukov razmišljanja

    27.07.2022

    V današnjih časih, kjer je učinkovita poraba časa in ustvarjanje novih idej ključnega pomena, so argumentiranje, kritično razmišljanje in ustvarjalnost več kot dobrodošli. Običajno na sestankih vlada prava zmeda, saj se gnetejo ideje, ki niso dodelane, ali pride do nesoglasja med sodelavcema… Kako torej izboljšati komunikacijo, podajanje idej, razmišljanje in na koncu sestanka doseči kompromis oz. rezultat, ki bo višji od začetnih pričakovanj?
    Preberi več Več »
     
  • Moja izkušnja dela v tujini

    19.07.2022

    V mnogih mednarodnih podjetjih je del razvojnega načrta zaposlenih tudi možnost začasnega dela v tujini. Velikokrat pa se posamezniki sami odločijo za delo v tujini. Nekateri izmed najpogostejših razlogov so širok izbor del, možnosti napredovanja, zaslužek, ugled, osebna in strokovna rast ali ugodnosti, ki jih ponujajo delovne organizacije v tujini. Sama sem se za prakso v tujini odločila, ker sem se želela preizkusiti v mednarodnem okolju, pridobiti izkušnje iz mednarodne delovne organizacije, splesti nova poznanstva ter spoznati sebe v novem kontekstu in svoje meje prilagajanja in učenja.
    Preberi več Več »
     
  • Pomen offboardinga v organizacijah v času velike resignacije

    26.05.2022

    Mnoge delovne organizacije vlagajo človeški in denarni kapital v optimizacijo procesa onboardinga, ocenjevanja uspešnosti in razvoj zaposlenih, velikokrat pa pozabijo na proces offboardinga, ki se začne v trenutku, ko se zaposleni odloči končati zaposlitev v določenem podjetju. Organizacije, ki za zaposlenega skrbijo od prijave na delovno mesto do trenutka, ko zaposleni zapusti organizacijo, pošiljajo jasno sporočilo o tem, kako pomembni so zanje njihovi zaposleni.
    Preberi več Več »
     
  • Onboarding – ključen za uspešno integracijo ali nepomemben?

    28.04.2022

    Onboarding je za delovne organizacije in novo zaposlene pomemben predvsem zato, ker je povezan z mnogimi pokazatelji kasnejše uspešnosti na delovnem mestu. Uspešen onboarding zmanjša fluktuacijo zaposlenih ter poveča pripadnost, angažiranost in motiviranost zaposlenih.
    Preberi več Več »
     
  • Kako lahko zaposlene podpiramo pri uspešnemu usklajevanju poklicnega in zasebnega življenja?

    23.03.2022

    Zaposleni pogosto ne znajo dobro usklajevati poklicno in zasebno življenje, zaradi česar se lahko začne prioritiziranje ene izmed obeh. To vodi v slabšo produktivnost na delovnem mestu, poslabšane družinske odnose, dostikrat tudi v izgorelost. Del odgovornosti za spodbujanje zaposlenih k uspešnemu usklajevanju nosijo tudi organizacije, ki lahko z različnimi ukrepi k temu pripomorejo.
    Preberi več Več »
     
  • Pozitivna organizacijska kultura - pozitivni učinki na zaposlene in podjetje

    22.02.2022

    Zagotovo si vse organizacije želijo, da bi zaposleni pri delu uživali in da bi po opravljenem delu nekoliko neradi zapustili delovno mesto, saj uživajo v izzivih, v pogovorih s sodelavci in v vzdušju, ki vlada v podjetju. Kljub temu, da je lahko vsako delo in delovno mesto občasno zahtevno ali stresno, organizacijska kultura ne bi smela povečevati stresa, ampak pozitivno vplivati na razpoloženje in blagostanje zaposlenih.
    Preberi več Več »
     
  • Postavljanje ciljev v organizaciji in vloga vodje

    01.02.2022

    Postavljanje ciljev v organizacijah je še posebej pomembno, saj cilji služijo kot kompas, vodijo in usmerjajo celotno organizacijo, motivirajo zaposlene in pomagajo pri nadzoru ter evalvaciji dela. Ključno vlogo pri tem imajo vodje, ki letne cilje postavljajo in jih tudi predstavijo zaposlenim na razumljiv način. Ciljev pa kljub vsemu ne sme biti preveč, saj se potem njihov namen enostavno izgubi.
    Preberi več Več »
     
  • Psihološko testiranje – zakaj ga uporabljamo in kako poteka

    12.10.2021

    Na kadrovskem področju se psihološki testi največkrat uporabljajo v selekcijskem postopku in pri načrtovanju razvoja in napredovanja zaposlenih. Psihološko ocenjevanje je uporaben pripomoček za napovedanje vedenja in uspešnosti zaposlenih, saj nam daje poglobljen vpogled v njihovo vedenje, kompetence in doživljanje.
    Preberi več Več »
     
  • Kako lahko uspešno uporabimo metodo ocenjevalni center

    28.09.2021

    Z ocenjevalnim centrom lahko opazujemo oblike vedenja, podobne tistim na delovnem mestu in ocenimo, ali ima kandidat potrebne kompetence za opravljanje dela. V sklopu metode ocenjevalnega centra mora posameznik za rešitev naloge pokazati določene oblike vedenja, ki so potrebne za uspešno opravljanje dela. V primerjavi z drugimi selekcijskimi metodami lahko neposredno opazujemo zaželeno vedenje, zato lahko bolj zanesljivo napovemo, kako se bo posameznik vedel na delovnem mestu.
    Preberi več Več »
     
  • Zakaj je organizacijska kultura pomembna in kako jo vzpostavimo?

    21.09.2021

    Organizacijska kultura je eden izmed sestavnih delov organizacije, saj jo lahko opazimo med sestanki in odmori ter v pisarnah in na terenu. Sestavljajo jo vrednote, prepričanja, norme, odnosi in vedenje, ki je skupno vsem zaposlenim v delovni organizaciji. Organizacijska kultura ni statična, saj jo vzpostavlja, razvija in dopolnjuje vsak zaposleni.
    Preberi več Več »
     
  • Zakaj bi moralo vsako podjetje vlagati v razvoj kadrov in kako?

    14.09.2021

    Zaposleni so lahko ključna prednost vsakega podjetja, saj narekujejo njegov razvoj, rast in uspešnost. Zato je pomembno, da znate zaposlenim posvetiti čas in pozornost ter jih sistematično razvijate. Razvoj kadrov je proces razvoja trenutnih kompetenc in sposobnosti zaposlenih ter razvoj novih kompetenc, ki podpirajo cilje organizacije.
    Preberi več Več »
     
  • Coaching – kaj je to in kako poteka?

    07.09.2021

    Coaching je interaktivni proces, v katerem posamezniki, timi in delovne organizacije z uporabo posebnih tehnik coachinga preko razvoja osebnih virov dosežejo razmeroma hitre in dobre rezultate pri načrtovanju in doseganju ciljev. Coach stranki pomaga tako, da jo posluša ter ji zastavlja pomembna vprašanja, s pomočjo katerih lahko stranka sama pride do najboljših rešitev brez ponujanja nasvetov. Coaching namreč temelji na prepričanju, da ima stranka vse odgovore že v sebi, zato ji coach s pomočjo učinkovitih vprašanj omogoča uvid in iskanje lastnih odgovorov.
    Preberi več Več »
     
  • Pomen prostega časa in dopusta v času epidemije COVID-19

    21.04.2021

    Še posebej med epidemijo COVID-19 se nam včasih zdi, da si le s težavo vzamemo odmor od dela. Cele dneve dobivamo e-pošto s strani sodelavcev ali šefa, saj imajo mnogi fleksibilni delovnik, prav tako pa je zaradi dela od doma prišlo do zabrisovanja mej med osebnim in poklicnim življenjem, kar ruši naše ravnotežje med delom in prostim časom. Kljub temu pa ostaja prosti čas še vedno pomemben pri doseganju osebnih in kariernih ciljev.
    Preberi več Več »
     
  • VLOGA VODJE IN ZAPOSLENEGA PRI LETNEM RAZGOVORU

    10.02.2021

    Letni razgovori so odlična priložnost, da vodja in zaposleni uskladita pričakovanja, cilje in poenotita poglede. Vodja je tisti, ki ima bolj proaktivno vlogo. Odgovoren je za izvedbo letnega pogovora. Zaposlenega povabi, uskladi termin, zaposlenemu pove, kaj od pogovora lahko pričakuje in kako naj se zaposleni pripravi. Letni pogovori pa so tudi zelo pomemben vir informacij za zaposlene, saj dobi poglobljeno povratno informacijo. Po drugi strani pa je to odlična priložnost, da tudi izrazi svoje mnenje, poda predloge ali pove stvari, za katere sicer ne najde časa. Za vas smo pripravili 5 nasvetov, kako se učinkovito pripravi vodja in kako zaposleni.
    Preberi več Več »
     
  • #tukajzate – Kompetenca in partnerji z nižjimi stroški storitev pomagajo iskalcem zaposlitve

    04.02.2021

    Trenutno je na Zavodu RS za zaposlovanje registriranih več kot 87 tisoč iskalcev zaposlitve. Brez rednega mesečnega dohodka je vsako znižanje rednih stroškov dobrodošlo, čemur so prisluhnili partnerji projekta #tukajzate – bob, WIZ in Kompetenca – ki bodo s popustom na izbrane storitve in drugimi pristopi pomagali aktivnim iskalcem zaposlitve.
    Preberi več Več »
     
  • Učinkoviti letni razgovori

    29.01.2021

    Letos smo se znašli v precej drugačni situaciji kot prejšnja leta, saj je večina zaposlenih letos vsaj nekoliko spremenila svoj ustaljeni način in pogoje dela. Zaradi svetovne pandemije so se zabrisale meje med zasebnim in profesionalnim življenjem, delovni čas in delovne obveznosti so se pri večini raztegnile, marsikdo je občutil tudi več neprijetnih čustev (strah, tesnoba, jeza, nemoč, …) in za večino je bilo leto bolj stresno kot običajno. Vodje morda imate občutek, da lahko letne razgovore letos zaradi vseh ostalih skrbi potisnemo na stranski tir. Je temu res tako?
    Preberi več Več »
     
  • Vodenje tima na daljavo

    01.12.2020

    Zaradi letošnje epidemije korona virusa smo se morali - podjetja, zaposleni in vodje - kar naenkrat soočiti z veliko spremembami. Ena teh je premik dela na splet, ki je prinesla kar nekaj prilagoditev v dinamiki dela, predvsem pa v načinu vodenja. Vodenje je danes namreč ena izmed ključnih kompetenc za uspešno delovanje podjetij.
    Preberi več Več »
     
  • Poslovni coaching – pot do povezanega in uspešnega podjetja

    25.11.2020

    Coaching je ciljno usmerjen proces oz. razvojno orodje, ki podjetjem in zaposlenim omogoča napredek, razvijanje učinkovitih veščin in strategij za delo. V podjetjih coach (oz. trener) spodbuja razmišljanje, inovativnost in motivacijo, ki optimizira delovne procese. Coaching delimo na skupinski coaching, coaching za vodje in individualni coaching.
    Preberi več Več »
     
  • Preoblikovanje delovnih mest - katere so kompetence prihodnosti?

    20.11.2020

    V svetu, ki se hitro spreminja, se pojavlja tudi veliko novih potreb po različnih kadrih. Podjetja so v zadnjih letih začela vse bolj pogosto preoblikovati in nadgrajevati pričakovanja do zaposlenih. Boljši zaposleni prihodnosti (in danes) je tisti, ki je bolj prilagodljiv, ki se uči širše in hitreje usvaja nove veščine.
    Preberi več Več »
     
  • Strah - kako vpliva na nas in kaj lahko naredimo?

    16.11.2020

    Naše življenje na vsakem koraku obarvajo čustva – pozitivna in negativa. Brezskrbno življenje lahko ob spremembah hitro dobi novo podobo, kar je marsikdo izmed nas nedavno izkusil. Bili smo priča spremembam tako na osebnem kot na poklicnem področju. Na njih smo se različno dobro prilagodili in ob tem doživljali različna čustva. Velike spremembe, ki se zgodijo v kratkem času pa navadno spremlja posebno čustvo – strah.
    Preberi več Več »
     
  • Psihološko testiranje - sprožilec strahu

    11.11.2020

    Ste se že kdaj znašli pred psihološkim testiranjem in ste bili nekoliko nervozni in podobnih misli? Še zdaleč niste edini!
    Preberi več Več »
     
  • Jeza - nam lahko koristi?

    10.11.2020

    Jeza je čustvo, ki mu delamo največjo krivico, predvsem zato, ker ga slabo razumemo. Navadno jo povezujemo z veliko neustreznimi vedenji, ko osebe izgubijo kontrolo, kričijo, se prepirajo, nas žalijo, ipd.. Pomembno je, da občutimo vas čustva, tako prijetna kot tudi neprijetna, kamor spada tudi jeza. Nikakor ne pozabimo, da občutenje čustev in reakcija oziroma vedenje nista eno. Vsa čustva so ustrezna, vsa vedenja oz. reakcije pa niso.
    Preberi več Več »
     
  • Kompetenčni model – kaj to sploh je in zakaj je uporaben?

    20.05.2020

    Kompetenčni model je dokument, v katerem so jasno opredeljeni opisi kompetenc, potrebnih za uspešno delovanje določenega dela, delovne skupine, oddelka ali organizacije. Pomembno je, da je dokument »živ«, da ne leži zgolj v predalu ali zaprašen na polici. Da pa postane »živ«, smo pa (predvsem vodstvo in kadrovska služba) odgovorni sami.
    Preberi več Več »
     
  • Vrnitev na delovno mesto – Vsi smo nazaj. Kaj pa sedaj?

    07.05.2020

    Nekatera podjetja so v času izrednih razmer uvedla delo od doma. Sedaj se počasi vračamo v pisarne, kaj pričakovati? Različni posamezniki se bodo različno odzvali. Odvisno je od njihovih osebnostnih lastnosti, dejavnikov, ki vplivajo na njihovo osredotočenost pri delu, urejenost prostorov v pisarni in doma itd. V grobem lahko pričakujemo tri skupine odzivov.
    Preberi več Več »
     
  • Delo od doma

    17.04.2020

    Delo od doma se nam velikokrat sliši kot nekaj, kar si želimo, vendar pa se pri tem hitro zgodi, da se nam dan zavleče pozno v noč. Sploh v kolikor moramo menjavati med večimi vlogami (npr. poskrbeti še za otroke). Včasih se nam zgodi tudi to, da imamo občutek, da smo cel dan nekaj počeli, vendar nismo zadovoljni z rezultati. Kaj lahko naredimo in si olajšamo delo od doma?
    Preberi več Več »
     
  • KOC IKT, Slovenia - Kompetenčni center za razvoj kadrov na področju informacijsko komunikacijskih tehnologij

    15.10.2019

    Kompetenčni center za razvoj kadrov na področju informacijsko komunikacijskih tehnologij bo zagotovil napredno usposobljene kadre za prodor partnerjev na nove trge na področju uporabe IKT tehnologij. Pri tem se rešujejo družbeni izzivi ter razvija pametne rešitve na področju pametnih mest in skupnosti, energetike, mobilnosti, zdravstva, krožnega gospodarstva, vesoljskih tehnologij, znanstvenih infrastruktur, itd.
    Preberi več Več »
     
  • Povezovanje je pot do uspeha – kompetenčni centri za razvoj kadrov 2.0– primer dobre prakse.

    10.09.2019

    Da je celota več kot vsota posameznih delov, je že dolgo znano. Vendar je tudi razvoj lastnega znanja, novitet in izkušenj, več kot le seštevek oseb, njihovih znanj in kompetenc, ki so zaposleni v našem podjetju. Sta trud in čas, ki smo ga vložili v razvoj. Povezovanje med podjetji in usposabljanje zaposlenih sta največji prednosti kompetenčnih centrov za razvoj kadrov. Posledica tovrstnega projekta je bila podpora 17 novih kompetenčnih centrov, sodelovaje in povezovanje preko 300 podjetij iz različnih panog, ter več kot 35.758 zaposlenih, ki so bili željni nadgraditi in razširiti svoja znanja.
    Preberi več Več »
     
  • Sistem nasledstev – pravočasno pripravljena organizacija

    07.08.2019

    Vsaka organizacija se prej ali slej znajde v situaciji, v kateri mora v omejenem času oceniti in pridobiti primerne kandidate za določeno delovno mesto, zaradi načrtovane ali tudi nenačrtovane spremembe.
    Preberi več Več »
     
  • Metoda 360 stopinj - zakaj in kako jo uporabljati?

    18.07.2019

    Metoda 360 stopinj – ocenjevalna metoda za katero ste verjetno slišali, če ste zaposleni na kadrovskem področju. Uporablja se, kadar želimo posameznika oceniti z različnih zornih kotov. Najbolj pogosto je v primeru razvoja vodij. Posameznika ne delovnem mestu vodje ocenijo njegovi nadrejeni, zaposleni na enakem nivoju ter podrejeni. Tako je zaposleni ocenjen iz več strani – od tod izvira tudi ime: metoda 360 stopinj.
    Preberi več Več »
     
  • Posodobili smo našo podobo. Poslanstvo ostaja enako.

    08.07.2019

    Vidimo napredke osebnega in kariernega razvoja tako na ravni vsakega posameznika kot na ravni delovanja celotne ekipe. Naš razvoj prikazujemo z našo novo podobo.
    Preberi več Več »
     
  • Mentorski sistem – strateški načrt ali nujno zlo?

    11.06.2019

    Dandanes se podjetja spopadajo z najrazličnejšimi izzivi. Mnogi se sprašujejo, kako pridobiti in svoje vrste privabiti konkurenčen, dobro izobražen kader, ter kako jih po uvodnih mesecih dela zadržati v podjetju. Včasih je veljalo, da talenti iščejo službe, danes je obratno – podjetja namenjajo vse več časa in energije, kako poiskati in nato tudi obdržati strokovno usposobljen kader.
    Preberi več Več »
     
  • Glasba na delovnem mestu

    30.05.2019

    Glasba na delovnem mestu je danes prisotna v mnogih delovnih okoljih in večinoma na zaposlene učinkuje pozitivno, a kljub temu je za optimalne pozitivne učinke, ki jih ima glasba, potrebno upoštevati določene situacijske in osebnostne dejavnike.
    Preberi več Več »
     
  • Ravnovesje med delom in zasebnim življenjem – ne živi, da delaš; delaj, da boš lahko živel

    23.05.2019

    Pri vzpostavljanju ravnovesja med delom in zasebnim življenjem je pomembno, da si odgovorimo na nekatera vprašanja: Kako definiramo »delo«? Zakaj mislimo, da sta delo in zasebno življenje ločena? Kako lahko podjetje prispeva k boljšem »vzpostavljanju ravnovesja«? Ta tri vprašanja so bila postavljena različnim ljudem na okrogli HR okrogli mizi, ki jo je leta 2018 izvedel Steve Browne...
    Preberi več Več »
     
  • Psihološki testi – kaj nam v podjetju zares doprinesejo?

    14.05.2019

    Psihološki testi so objektivni in standardni postopki za merjenje psihičnih lastnosti, doživljanj ter vedenj. Kadar se pogovarjam z ljudmi zaznavam, da ima psihološko testiranje velikokrat negativno konotacijo. Ljudje se bojijo, da se bodo pokazale neke njihove »slabosti« oz. poročajo, da bom sedaj verjetno ugotovila, da so »čudni«. Vendar ni tako. Zmeraj iščemo potenciale, talente in prednosti, ki jih ima oseba.
    Preberi več Več »
     
  • V povezovanju in sodelovanju je prihodnost.

    24.04.2019

    Povezovanje med podjetji in usposabljanje zaposlenih sta največji prednosti kompetenčnih centrov za razvoj kadrov. Posledica tovrstnega projekta je bila podpora 17 novih kompetenčnih centrov, sodelovaje in povezovanje preko 300 podjetij iz različnih panog, ter več kot 35.758 zaposlenih, ki so bili željni nadgraditi in razširiti svoja znanja. Že Aristotel je pred mnogimi leti dejal: »Vsak se lahko razjezi...
    Preberi več Več »
     
  • Zakaj uporabljamo Viber oz. 3 ključne prednosti skupinskega pogovora na komunikacijskih aplikacijah

    25.02.2019

    Povezanost ekipe je pri delu ključnega pomena, vendar je to težje ohranjati, sploh kadar imamo ekipo, ki je veliko na terenu. Ko se zaposleni med seboj ne videvajo redno, se lahko hitro določene informacije nekoliko izgubijo, težje delimo zabavne trenutke z ostalimi ali se skupaj veselimo za uspeh določenega zaposlenega.
    Preberi več Več »
     
  • Štirje pomembni trendi na HR področju

    11.02.2019

    Odnosi in potrebe se med zaposlenimi in zaposlovalci močno spreminjajo, medtem ko HR metode ostajajo nespremenjene. Ljudje pričakujejo več od zaposlovalcev – več transparentnosti, več odgovornost ter več zaupanja.
    Preberi več Več »
     
  • Fleksibilno delo

    28.01.2019

    Kaj sploh je fleksibilno delo? Fleksibilno delo pomeni, da ima posameznik na delovnem mestu možnost prilagoditve določenih stvari. Fleksibilno delo se lahko omogoči na različne načine.
    Preberi več Več »
     
  • Kaj je pasivno agresivno vedenje ter kaj lahko naredimo?Kaj je pasivno agresivno vedenje ter kaj lahko naredimo?

    08.01.2019

    Se vam je že kdaj zgodilo, da se vas je sodelavec izogibal, pa niste točno vedeli zakaj? Ali da vam sodelavka že trikrat zapored ni vrnila pozdrava. Te stvari lahko kažejo na pasivno agresivno vedenje.
    Preberi več Več »
     
  • Spoprijemanje s stresom

    12.11.2018

    Kaj je stres? Stres je fiziološka, psihološka in vedenjska reakcija na potencialne škodljive ali ogrožajoče dejavnike (resnične ali namišljene). Znaki stresa so zelo različni. Lahko nam zmanjšajo možnost presoje, povzročijo glavobol, utrujenost, nezmožnost sprostitve, občutek osamljenosti, depresijo, bolečine, motnje spanja, strah, pozabljivost, slabše se koncentracija itd.
    Preberi več Več »
     
  • Kako prepoznati talente v organizaciji ter kako jih obdržati

    02.11.2018

    Talenti v organizacijah predstavljajo pomembno vlogo, saj razvijajo in izvršujejo poslovno strategijo organizacije, poleg tega pa razumejo vrednost in vpliv svojih sposobnosti na organizacijo ter so zelo prilagodljivi, fleksibilni in kreativni.
    Preberi več Več »
     
  • Vodenje kot ena ključnih kompetenc sodobnega časa

    15.10.2018

    Vodenje je dandanes ena izmed ključnih kompetenc za uspešno delovanje podjetij. Čeprav je to bolj kot ne, splošno dejstvo, pa to vedno znova potrdijo tudi analize in raziskave.
    Preberi več Več »
     
  • Kako do ustreznih talentov v organizaciji?

    08.10.2018

    Eden izmed večjih izzivov, s katerimi se srečujejo podjetja, je privabljanje ustreznih talentov. Talente med drugim privablja dobra blagovna znamka delodajalca. Blagovna znamka delodajalca ponuja preko oglaševanja jasen pogled na to, kaj dela organizacijo drugačno od drugih ter privlačno kot delodajalca.
    Preberi več Več »
     
 
Prvi34567ZadnjiVsi
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.