Naše NOVICE

Nasveti

Aktualni dogodki, odprti seminarji, novice, objave in še in še... 

 
 
 
 
Razvrsti po:
 
  • Povezovanje je pot do uspeha – kompetenčni centri za razvoj kadrov 2.0– primer dobre prakse.

    10.09.2019

    Da je celota več kot vsota posameznih delov, je že dolgo znano. Vendar je tudi razvoj lastnega znanja, novitet in izkušenj, več kot le seštevek oseb, njihovih znanj in kompetenc, ki so zaposleni v našem podjetju. Sta trud in čas, ki smo ga vložili v razvoj. Povezovanje med podjetji in usposabljanje zaposlenih sta največji prednosti kompetenčnih centrov za razvoj kadrov. Posledica tovrstnega projekta je bila podpora 17 novih kompetenčnih centrov, sodelovaje in povezovanje preko 300 podjetij iz različnih panog, ter več kot 35.758 zaposlenih, ki so bili željni nadgraditi in razširiti svoja znanja.
    Preberi več
     
  • Sistem nasledstev – pravočasno pripravljena organizacija

    07.08.2019

    Vsaka organizacija se prej ali slej znajde v situaciji, v kateri mora v omejenem času oceniti in pridobiti primerne kandidate za določeno delovno mesto, zaradi načrtovane ali tudi nenačrtovane spremembe.
    Preberi več
     
  • Metoda 360 stopinj - zakaj in kako jo uporabljati?

    18.07.2019

    Metoda 360 stopinj – ocenjevalna metoda za katero ste verjetno slišali, če ste zaposleni na kadrovskem področju. Uporablja se, kadar želimo posameznika oceniti z različnih zornih kotov. Najbolj pogosto je v primeru razvoja vodij. Posameznika ne delovnem mestu vodje ocenijo njegovi nadrejeni, zaposleni na enakem nivoju ter podrejeni. Tako je zaposleni ocenjen iz več strani – od tod izvira tudi ime: metoda 360 stopinj.
    Preberi več
     
  • Posodobili smo našo podobo. Poslanstvo ostaja enako.

    08.07.2019

    Vidimo napredke osebnega in kariernega razvoja tako na ravni vsakega posameznika kot na ravni delovanja celotne ekipe. Naš razvoj prikazujemo z našo novo podobo.
    Preberi več
     
  • Mentorski sistem – strateški načrt ali nujno zlo?

    11.06.2019

    Dandanes se podjetja spopadajo z najrazličnejšimi izzivi. Mnogi se sprašujejo, kako pridobiti in svoje vrste privabiti konkurenčen, dobro izobražen kader, ter kako jih po uvodnih mesecih dela zadržati v podjetju. Včasih je veljalo, da talenti iščejo službe, danes je obratno – podjetja namenjajo vse več časa in energije, kako poiskati in nato tudi obdržati strokovno usposobljen kader.
    Preberi več
     
  • Glasba na delovnem mestu

    30.05.2019

    Glasba na delovnem mestu je danes prisotna v mnogih delovnih okoljih in večinoma na zaposlene učinkuje pozitivno, a kljub temu je za optimalne pozitivne učinke, ki jih ima glasba, potrebno upoštevati določene situacijske in osebnostne dejavnike.
    Preberi več
     
  • Ravnovesje med delom in zasebnim življenjem – ne živi, da delaš; delaj, da boš lahko živel

    23.05.2019

    Pri vzpostavljanju ravnovesja med delom in zasebnim življenjem je pomembno, da si odgovorimo na nekatera vprašanja: Kako definiramo »delo«? Zakaj mislimo, da sta delo in zasebno življenje ločena? Kako lahko podjetje prispeva k boljšem »vzpostavljanju ravnovesja«? Ta tri vprašanja so bila postavljena različnim ljudem na okrogli HR okrogli mizi, ki jo je leta 2018 izvedel Steve Browne...
    Preberi več
     
  • Psihološki testi – kaj nam v podjetju zares doprinesejo?

    14.05.2019

    Psihološki testi so objektivni in standardni postopki za merjenje psihičnih lastnosti, doživljanj ter vedenj. Kadar se pogovarjam z ljudmi zaznavam, da ima psihološko testiranje velikokrat negativno konotacijo. Ljudje se bojijo, da se bodo pokazale neke njihove »slabosti« oz. poročajo, da bom sedaj verjetno ugotovila, da so »čudni«. Vendar ni tako. Zmeraj iščemo potenciale, talente in prednosti, ki jih ima oseba.
    Preberi več
     
  • V povezovanju in sodelovanju je prihodnost.

    24.04.2019

    Povezovanje med podjetji in usposabljanje zaposlenih sta največji prednosti kompetenčnih centrov za razvoj kadrov. Posledica tovrstnega projekta je bila podpora 17 novih kompetenčnih centrov, sodelovaje in povezovanje preko 300 podjetij iz različnih panog, ter več kot 35.758 zaposlenih, ki so bili željni nadgraditi in razširiti svoja znanja. Že Aristotel je pred mnogimi leti dejal: »Vsak se lahko razjezi...
    Preberi več
     
  • Zakaj uporabljamo Viber oz. 3 ključne prednosti skupinskega pogovora na komunikacijskih aplikacijah

    25.02.2019

    Povezanost ekipe je pri delu ključnega pomena, vendar je to težje ohranjati, sploh kadar imamo ekipo, ki je veliko na terenu. Ko se zaposleni med seboj ne videvajo redno, se lahko hitro določene informacije nekoliko izgubijo, težje delimo zabavne trenutke z ostalimi ali se skupaj veselimo za uspeh določenega zaposlenega.
    Preberi več
     
  • Štirje pomembni trendi na HR področju

    11.02.2019

    Odnosi in potrebe se med zaposlenimi in zaposlovalci močno spreminjajo, medtem ko HR metode ostajajo nespremenjene. Ljudje pričakujejo več od zaposlovalcev – več transparentnosti, več odgovornost ter več zaupanja.
    Preberi več
     
  • Fleksibilno delo

    28.01.2019

    Kaj sploh je fleksibilno delo? Fleksibilno delo pomeni, da ima posameznik na delovnem mestu možnost prilagoditve določenih stvari. Fleksibilno delo se lahko omogoči na različne načine.
    Preberi več
     
  • Kaj je pasivno agresivno vedenje ter kaj lahko naredimo?

    08.01.2019

    Se vam je že kdaj zgodilo, da se vas je sodelavec izogibal, pa niste točno vedeli zakaj? Ali da vam sodelavka že trikrat zapored ni vrnila pozdrava. Te stvari lahko kažejo na pasivno agresivno vedenje.
    Preberi več
     
  • Spoprijemanje s stresom

    12.11.2018

    Kaj je stres? Stres je fiziološka, psihološka in vedenjska reakcija na potencialne škodljive ali ogrožajoče dejavnike (resnične ali namišljene). Znaki stresa so zelo različni. Lahko nam zmanjšajo možnost presoje, povzročijo glavobol, utrujenost, nezmožnost sprostitve, občutek osamljenosti, depresijo, bolečine, motnje spanja, strah, pozabljivost, slabše se koncentracija itd.
    Preberi več
     
  • Kako prepoznati talente v organizaciji ter kako jih obdržati

    02.11.2018

    Talenti v organizacijah predstavljajo pomembno vlogo, saj razvijajo in izvršujejo poslovno strategijo organizacije, poleg tega pa razumejo vrednost in vpliv svojih sposobnosti na organizacijo ter so zelo prilagodljivi, fleksibilni in kreativni.
    Preberi več
     
  • Vodenje kot ena ključnih kompetenc sodobnega časa

    15.10.2018

    Vodenje je dandanes ena izmed ključnih kompetenc za uspešno delovanje podjetij. Čeprav je to bolj kot ne, splošno dejstvo, pa to vedno znova potrdijo tudi analize in raziskave.
    Preberi več
     
  • Kako do ustreznih talentov v organizaciji?

    08.10.2018

    Eden izmed večjih izzivov, s katerimi se srečujejo podjetja, je privabljanje ustreznih talentov. Talente med drugim privablja dobra blagovna znamka delodajalca. Blagovna znamka delodajalca ponuja preko oglaševanja jasen pogled na to, kaj dela organizacijo drugačno od drugih ter privlačno kot delodajalca.
    Preberi več
     
  • Uspešna komunikacija – kako, prosim?

    13.08.2018

    Komunikacija je sestavni del našega vsakdanjega življenja, saj smo ljudje že v osnovi družabna bitja. Uspešna komunikacija je posledično izredno pomembna pri vseh človekovih dejavnostih, še posebej pa v delovnem okolju.
    Preberi več
     
  • Virtualno sodelovanje

    31.07.2018

    Ura je 22.50 in Jaka si pred ogledalom popravlja kravato, ker ima čez deset minut sestanek. Namesti se na stol in nastavi kamero na računalniku tako, da se ne vidi, da ima namesto hlač oblečeno pižamo. Čez nekaj minut se že pogovarja s skupino sodelavcev iz različnih krajev sveta.
    Preberi več
     
  • Ustvarjalnost na delovnem mestu

    23.07.2018

    Kadar slišimo besedo »ustvarjalnost«, velikokrat pomislimo na umetnost, glasbo, slike, barve itd. Vendar pa smo lahko ustvarjalni na vsakem področju v svojem življenju, tudi v svojem vsakdanu (npr. pri pospravljanju, kuhanju, opremljanju itd.). Prav tako smo lahko ustvarjalni tudi na delovnem mestu.
    Preberi več
     
  • Kaj početi v odmoru na delovnem mestu?

    16.07.2018

    V določenih podjetjih se od zaposlenih pričakuje, da brez prestanka učinkovito in produktivno delajo, odmore pa včasih nadrejeni dojemajo kot zgolj izgubo časa. Vendar študije kažejo, da so odmori pomembni. Z odmori namreč poskrbimo, da se ne začnemo prehitro dolgočasiti ter si z njimi »napolnimo baterijo«.
    Preberi več
     
  • 3 misli, katerim se je potrebno izogniti pri iskanju novega kadra

    09.07.2018

    Zaposlovanje novih delavcev je navadno resen proces, ki traja. Najprej se preberejo življenjepisi od kandidatov za določeno delovno mesto, nato se nekatere povabi na razgovor, vedno več podjetij pa kandidate povabi tudi na psihološko ocenjevanje ali v ocenjevalni center.
    Preberi več
     
  • Zakaj iti na letni dopust?

    02.07.2018

    Letni dopusti. Nekateri si jih planiramo eno leto vnaprej, nekateri tik pred zdajci, eni gremo v daljne, eksotične kraje, drugi počivamo nekje v bližini doma. Pri dopustih se ljudje med seboj razlikujemo pri marsikateri stvari, npr. kam, kako, s kom bomo šli na dopust, kaj bomo počeli itd.
    Preberi več
     
  • Z nadzorom pozornosti do nadzora nad življenjem

    18.06.2018

    Življenje je danes zelo pestro in dinamično. Živimo v svetu, ki nam ponuja in hkrati združuje ogromno različnih izkušenj. Lahko delamo od doma, na vlaku ali letalu, pa tudi plaži. Pametni telefoni nam omogočajo, da smo ves čas v stiku s svetom.
    Preberi več
     
  • Zakaj pripovedovati zgodbe v podjetju?

    11.06.2018

    Ljudi sem povprašala kaj jim nasploh pomenijo zgodbe v življenju. Povedali so mi, da so zanimive, ker izvemo kaj se drugi osebi dogaja, da se lahko z osebo bolj povežemo, jo bolj razumemo. Ljudem predstavljajo prenašanje izkušenj iz generacije v generacijo ter pomagajo pri razvoju pripadnosti.
    Preberi več
     
  • Kako proaktivno iskati službo?

    04.06.2018

    Trg delovne sile se nenehno spreminja. Hkrati se spreminjajo tudi načini ponujanja in iskanja zaposlitev. Pot do zaposlitve, še posebej prve, je pogosto izziv. Kako si olajšati to pot, si lahko preberete v nadaljevanju.
    Preberi več
     
  • Kje je moja strast do dela?

    28.05.2018

    Zdi se, kot da se od nas pričakuje, da že od malih nog vemo, kaj želimo početi celo življenje, oz. da čutimo do nekega specifičnega dela strast.
    Preberi več
     
  • Praktični nasveti za povečanje zavzetosti na delovnem mestu

    21.05.2018

    Ni skrivnost, da mnogo zaposlenih deluje v okoljih, ki ne spodbujajo zavzetosti na delovnem mestu. Obstaja pa veliko literature, ki se ukvarja s problemom povečanja delovne zavzetosti, vendar so v ospredju večinoma organizacijski faktorji, kot so oblikovanje delovnih mest, vodstvo, organizacijska kultura ipd.
    Preberi več
     
  • Učeča se organizacija

    14.05.2018

    Živimo v okolju nenehnih sprememb. Če želijo organizacije biti konkurenčne in uspešne, se morajo znati prilagajati. Eden izmed načinov prilagajanja na spremembe je model učeče se organizacije. Učeča se organizacija prinese veliko prednosti ne le zmožnosti hitrejše uvedbe sprememb.
    Preberi več
     
  • Upravljanje s časom: od biti nenehno zaposlen do biti produktiven

    07.05.2018

    Velikokrat smo ljudje nenehno zaposleni, imamo veliko različnih opravkov, poskušamo »multitaskat«, zmanjkuje nam časa, vendar želimo vseeno takoj odgovoriti na elektronsko pošto itd. Kljub nenehni zaposlenosti se nam lahko dogaja, da določenih nalog vseeno ne opravimo.
    Preberi več
     
  • Metoda osvetlitve dela oz. “Job Shadowing” – zakaj je uporabna?

    22.04.2018

    Metoda osvetlitve dela oz. »job shadowing« je metoda, pri kateri opazovalec opazuje izkušenega zaposlenega. Namen metode je, da opazovalec preko direktnega pristopa dobi natančne informacije o poteku točno določenega dela.
    Preberi več
     
  • Zakaj je pomembno prilagajanje organizacij na staranje zaposlenih?

    16.04.2018

    Glede na trend staranja zaposlenih, je veliko govora o prilagoditvah organizacij na starejše zaposlene. Obstaja veliko različnih opcij, vendar je pri tem potrebno upoštevati lastnosti same organizacije in njenih zaposlenih.
    Preberi več
     
  • Medgeneracijsko sodelovanje oz. kaj se lahko mlajši naučijo od starejših in obratno?

    09.04.2018

    Zaposlovanje starejših oseb je zadnje čase vse bolj aktualna tema. Razmere na trgu delovne sile se namreč hitro spreminjajo in potrebno se je pravočasno in pravilno odzvati na nove zahteve. V Sloveniji bo čez pet let vsak četrti zaposleni starejši od 55 let, zato je pomembno, da podjetja znajo ustrezno izkoristiti potencial starejših zaposlenih.
    Preberi več
     
  • Letni razgovor–zakaj bi ga izvajali?

    26.03.2018

    Letni razgovor je pogovor med zaposlenim in vodjo, pri katerem se med drugim pregleda dosedanje delo zaposlenega. Zdi se, da se marsikje tega razgovora izogibajo ali pa ga opravijo precej hitro in površno, da se ga »rešijo«. Kaj lahko storimo?
    Preberi več
     
  • Prekomerna uporaba pametnega telefona – se znamo “odklopiti”?

    19.03.2018

    V Sloveniji je leta 2017 pametni telefon uporabljalo 73% ljudi, starih med 16 in 74 let. Dnevno naj bi na pametnih telefonih v povprečju preživeli več kot 4 ure (če želite izmeriti svoj čas uporabe, obstajajo aplikacije, ki to merijo).
    Preberi več
     
  • Zakaj bodo vaši najboljši zaposleni kmalu zapustili podjetje ali kakšni so razlogi, da izgubljate talente?

    05.03.2018

    Vsakodnevno srečevanje z različnimi podjetniki, direktorji in vodji mi omogoča, da od blizu spoznam problematike današnjega sodobnega okolja. Ena od glavnih problematik, ki jo omenjajo je pomanjkanje ustreznega kadra.
    Preberi več
     
  • Vpliv na delovnem mestu – kako ga povečamo?

    26.02.2018

    Da smo v organizaciji učinkoviti, moramo med drugim znati tudi vplivati na druge zaposlene. Pomembno je, da s svojimi idejami navdušimo sodelavce ter jih motiviramo, da nas podprejo. Kako torej povečati svoj vpliv na delovnem mestu?
    Preberi več
     
  • 6 nasvetov za zdravo delovno okolje

    12.02.2018

    Zdravo delovno okolje vpliva na vsesplošno zadovoljstvo zaposlenega. Zadovoljstvo vpliva tudi na produktivnost. V nasprotnem primeru je motivacija za delo manjša, prav tako pa se lahko hitro prične iskanje nove zaposlitve. Kaj je torej pomembno pri zdravem delovnem okolju?
    Preberi več
     
  • Konflikt na delovnem mestu

    06.02.2018

    Konflikt predstavlja vsako srečanje neusklajenih dejavnikov. Sama beseda “konflikt” ima negativen privzvok, vendar velikokrat pozitiven, saj spodbuja k razmišljanju, ustvarjanju, spremembam, boljšim rešitvam, … Konflikti se pojavljajo na vseh področjih v življenju, tudi na delovnem mestu.
    Preberi več
     
  • Kako se odločiti za pravo karierno pot?

    29.01.2018

    Načrtovanje svoje karierne poti je lahko, predvsem na začetku, nekoliko težavno. Kako se pravzaprav odločimo kakšno karierno pot izbrati? Pri dijakih so eden izmed pomembnih dejavnikov odločitve ocene.
    Preberi več
     
  • Učenje v organizaciji

    22.01.2018

    Dandanes se v organizacijah stvari zmeraj razvijajo in spreminjajo. Za uspešno prilagajanje temu trendu je tako pomembno, da so se zaposleni pripravljeni učiti.
    Preberi več
     
  • Kako izvesti uspešen sestanek?

    15.01.2018

    Zdi se, kot da smo vedno bolj preplavljeni s sestanki. Večina jih je brez jasnega cilja ali slabo izpeljana, kar povzroči pri udeležencih nezadovoljstvo. Če želimo uspešen sestanek, je potrebna ustrezna predpriprava.
    Preberi več
     
  • Kaj je “Brainswarming” in zakaj lahko nadomesti “viharjenje možganov” oz. “Brainstorming”?

    08.01.2018

    Verjetno večina pozna tehniko »viharjenja možganov« (ang. Brainstorming). Gre za metodo skupinskega proizvajanja novih idej. Pri tej metodi se definira problem, nato pa udeleženci iščejo, navajajo možne rešitve, ki jih zapisovalec sproti zapisuje.
    Preberi več
     
  • Sistem nagrajevanja zaposlenih

    11.12.2017

    Sistem za nagrajevanje podjetju pomaga ohranjati pravičnost in poštenost v delovnem kolektivu, privlači nov, usposobljen kader, motivira zaposlene itd. Zaposleni se bodo pri opravljanju svojega dela pripravljeni bolj potruditi, če vedo, da imajo pri svojem delu možnost biti nagrajeni.
    Preberi več
     
  • 5 trikov do višje produktivnosti

    04.12.2017

    Na delovnem mestu nas pri delu lahko velikokrat zmotijo zunanji dejavniki. Povrnitev pozornosti nazaj na nalogo nam lahko vzame kar nekaj časa. Da bi bili pri tem čim bolj uspešnejši, smo poiskali pet enostavnih trikov, ki pomagajo pri boljši osredotočenosti ter nam tako omogočajo višjo produktivnost.
    Preberi več
     
  • Kaj so mehke veščine ter kako jih izpostaviti pri iskanju zaposlitve

    19.11.2017

    Poznamo trde in mehke veščine. Trde so tiste, ki jih pridobimo preko izobraževanja in so nujno potrebne za opravljanje določenega poklica. So torej poklicno specifične, npr. znanje postopkov obdelave in predelave lesa pri mizarju. Mehke veščine je veliko težje definirati. So pa nujno potrebne!
    Preberi več
     
  • Ukrepi za učinkovito upravljanje starejših zaposlenih

    11.11.2017

    Da podjetje uspešno deluje in dosega svoje cilje, je pomembno, da skrbi za svoje zaposlene in njihovo počutje. Pri tem se je potrebno zavedati, da imajo različne generacije različne potrebe. Ker je pred kratkim bil izdan Katalog ukrepov za učinkovito upravljanje starejših zaposlenih, vam iz kataloga predstavljamo nekaj ukrepov za omenjeno populacijo.
    Preberi več
     
  • Konstruktivna povratna informacija – pomembna sestavina za razvoj podjetja in posameznika

    24.10.2017

    Komunikacija v organizaciji je ključnega pomena za uspešno doseganje zastavljenih ciljev. Pomembno je, da znajo zaposleni med seboj sodelovati, si svetovati, prenašati znanja itd. Vse to pripomore k razvoju podjetja in razvoju posameznika.
    Preberi več
     
  • Miti in dejstva o starejših zaposlenih

    22.10.2017

    V Sloveniji (tako kot v večini evropskih držav) narašča število starejših prebivalcev, kar pomeni, da narašča število starejših zaposlenih. Določene stvari se s staranjem spremenijo, vendar običajno posamezniki znajo poiskati načine, s katerimi zmanšajo vpliv različnih starostnih sprememb.
    Preberi več
     
  • KOR – Human Resources Development Competence Center in Toolmaking

    19.10.2017

    The KOR project is focused on developing the key competences of toolmaking personnel and brings together 16 key sector enterprises. The partnership is based on the general awareness that sustainable development is most dependent on cooperation and human resources development.
    Preberi več
     
  • Z dobro organizacijsko kulturo do spodbudnega okolja in vsesplošnega dobrega počutja zaposlenih

    15.10.2017

    Organizacijska kultura predstavlja vse vrednote, norme, pravila, stališča, prepričanja, skupne lastnosti, načine delovanja zaposlenih, skupne cilje, vrste in oblike interakcij znotraj organizacije in tudi z zunanjim okoljem ter podjetje ločujejo od drugih skupin, podjetij.
    Preberi več
     
  • Kako uspešno prenesti znanja in izkušnje starejših zaposlenih na mlajše zaposlene?

    09.10.2017

    Odgovor na zastavljeno vprašanje v naslovu je mentorstvo. Mentorstvo predstavlja proces prenosa znanj, spretnosti, izkušenj iz bolj izkušenih zaposlenih na manj izkušene ter proces razvoja, usmerjanja napredka, vodenja manj izkušenega zaposlenega.
    Preberi več
     
  • Kaj pridobimo s psihološkim ocenjevanjem?

    14.09.2017

    Kaj psihološko ocenjevanje doprinese vodstvu in posamezniku?
    Preberi več
     
  • Generacije med nami

    11.09.2017

    Zasledimo lahko vse več informacij, člankov o generaciji Y. Piše oz. govori se o njihovih značilnostih, kaj pričakovati od njih, kako ravnati z njimi na delovnem mestu itd. Kdo pa sploh so pripadniki generacije Y?
    Preberi več
     
  • Talent – prirojen ali pridobljen?

    18.02.2016

    Peter Prevc, naraven talent ali človek, ki trdo dela? Je njegov glavni talent konstrukcija njegovega telesa, izjemna koncentracija ali izjemna motivacija? Se morda z njim trener bolj ukvarja kot z drugimi ali je on tisti, ki ga zna bolje poslušati? Človek z velikim srcem ali tisti, ki zna najbolje poskrbeti zase in za svoje potrebe? Je skrivnost v veri ali samozavesti?
    Preberi več
     
  • Talent management in ROI

    03.12.2015

    Investicije v ravnanje s talenti bistveno izboljšajo poslovne rezultate. Pregled finančnih kazalcev pri finančnih institucijah kaže, da se za 30% poveča vrednost podjetij in za 28% EPS. Za 63% se zmanjša čas managerjev potreben za administracijo in za 85% poveča zavzetost zaposlenih. Najboljši način, da znižamo fluktuacijo in povečamo zvestobo strank je investicija v ravnanje s talenti. Fluktuacija se zmanjša kar za 40%.
    Preberi več
     
  • Emocionalna pismenost

    03.12.2015

    V 20.stoletju smo pod vplivom raziskav emocije nekoliko izrinili iz lestvice prioritet pri odnosih z ljudmi. Čustva so postala nezaželen gost, sovražnik znanosti, nekaj, kar kvari naš popoln, razumljiv, linearen in urejen svet. V poznih 90. letih dvajsetega stoletja so se eksperimentalni psihologi ponovno vrnili k znanstvenemu preučevanju čustev. Možnost spremljanja obraznih gibov, dihanja, bitja srca in drugih sprememb v telesu, ki so povezana s čustvi, je omogočila zanimive znanstvene rezultate.
    Preberi več
     
 
Prikaži strani
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.