Naše NOVICE

Nasveti

Aktualni dogodki, odprti seminarji, novice, objave in še in še... 

 
 
 
 
 
  • Perfekcionizem - ujeti med idealom in realnostjo

    18.04.2024

    Današnji svet, poln pričakovanj in nedosegljivih standardov, predstavlja popolno okolje za vzpon perfekcionizma - neusmiljenega sodnika našega dela in dosežkov. Perfekcionizem nas tako v poklicnem kot v zasebnem življenju sili k nenehnemu iskanju popolnosti. V tem članku bomo razkrili mite o perfekcionizmu in odgovorili na vprašanja: Ali sledenje popolnosti prinaša uspeh?, Kaj se skriva pod masko popolnosti? in Ali je perfekcionizem vreden svoje cene?
    Preberi več Več »
     
  • Organizacija in duševno zdravje zaposlenih

    12.04.2024

    Študija Harvard Business Review kaže na to, kako pomembno je, da organizacije dajejo prioriteto duševnemu zdravju zaposlenih. V takšnih organizacijah so zaposleni namreč statistično gledano bolj zadovoljni z delom ter ostajanjem v teh organizacijah. Imeti zdravo in visoko uspešno ekipo ni samo korist za podjetja. Ustvari lahko srečnejše ljudi, ki gredo v svet boljšega razpoloženja z več odpornosti in samozavesti. Ne glede na vse pa je tudi dejstvo, da res zelo veliko časa preživimo na delu, kar bi tudi moral bit dovolj velik razlog, da organizacije začnejo dajati več pozornosti temu, da se zaposleni dobro počutijo na svojem delovnem mestu.
    Preberi več Več »
     
  • POMEN RAZNOLIKOSTI, VKLJUČENOSTI, PRAVIČNOSTI IN PRIPADNOSTI (DEIB) - KAKO DO UČINKOVITIH SPREMEMB V DELOVNEM OKOLJU

    05.05.2023

    Vključujoče delovno okolje je zelo pomembno pri spodbujanju trajnostne rasti podjetij ter inovacij, hkrati pa se s tem krepi tudi psihološka varnost. Tako za kadrovske ekipe postajajo vse bolj pomembni DEIB cilji, kratica DEIB (Diversity, Equity, Inclusion and Belonging) pa se nanaša na raznolikost, pravičnost, vključenost in pripadnost.
    Preberi več Več »
     
  • Ali potrebujemo kompetenčni model?

    30.03.2023

    Kompetenčni model je dokument, v katerem so zbrane vse kompetence za določen profil, ki jih posameznik potrebuje za uspešno opravljanje dela. Je živ in uporaben dokument, ki nam omogoča široko uporabo v kadrovskih procesih.
    Preberi več Več »
     
  • Reskilling, upskilling in interna mobilnost

    21.03.2023

    Trenutni hitri razvoj in spreminjajoča se struktura trga dela od podjetij zahteva vedno večjo mero prilagodljivosti. S hitrim napredkom nekatera ustaljena znanja namreč izgubljajo na vrednosti, obenem pa se ustvarjajo priložnosti za razvijanje novih kompetenc in sposobnosti.
    Preberi več Več »
     
  • Trendi na področju kadrov in organizacij v 2023

    30.01.2023

    Ob pregledu vseh napovedi in trendov se najpogosteje pojavljajo trendi, ki so vezani na enakost in vključevanje zaposlenih, skrb za njihovo blagostanje, na izboljševanje njihovih kompetenc in njihovo hibridno delo. Vse več pa je tudi govora o umetni inteligenci.
    Preberi več Več »
     
  • Duševno zdravje na delovnem mestu

    14.12.2022

    Duševno zdravje je neločljiv del celotnega zdravja posameznika in je mnogo več, kot le odsotnost duševne bolezni. Med najpogostejšimi duševnimi motnjami sodobnega časa so stresne motnje, tesnobnost in depresija, ki pa so lahko pogojene tudi z razmerami na delovnem mestu.
    Preberi več Več »
     
  • Dobra organizacija

    14.09.2022

    Ljudje si želimo delati v organizacijah, kjer se počutimo dobro na delovnem mestu. Dobra klima v podjetju oziroma počutje je odvisno tudi od organizacijske kulture, ki je skupek prepričanj, norm, vedenj in tudi vrednot, ki so lepilo organizacije. Organizacijska kultura ni statična, ampak se nenehno spreminja.
    Preberi več Več »
     
  • Reševanje konfliktov na delovnem mestu

    11.08.2022

    Organizacije so sestavljene iz posameznikov iz različnih okolij, z različnimi značilnostmi in sposobnostmi. Velikokrat se srečajo različne generacije, ki imajo drugačna načela in vrednote, tako so konflikti večkrat neizbežen način komunikacije na delovnem mestu. Zelo pomembno je, da jih znamo reševati. Le tako bodo zaposleni uspešno delovali in bili usmerjeni v doseganje skupnih organizacijskih ciljev.
    Preberi več Več »
     
  • Kreativno razmišljanje - 6 klobukov razmišljanja

    27.07.2022

    V današnjih časih, kjer je učinkovita poraba časa in ustvarjanje novih idej ključnega pomena, so argumentiranje, kritično razmišljanje in ustvarjalnost več kot dobrodošli. Običajno na sestankih vlada prava zmeda, saj se gnetejo ideje, ki niso dodelane, ali pride do nesoglasja med sodelavcema… Kako torej izboljšati komunikacijo, podajanje idej, razmišljanje in na koncu sestanka doseči kompromis oz. rezultat, ki bo višji od začetnih pričakovanj?
    Preberi več Več »
     
  • Moja izkušnja dela v tujini

    19.07.2022

    V mnogih mednarodnih podjetjih je del razvojnega načrta zaposlenih tudi možnost začasnega dela v tujini. Velikokrat pa se posamezniki sami odločijo za delo v tujini. Nekateri izmed najpogostejših razlogov so širok izbor del, možnosti napredovanja, zaslužek, ugled, osebna in strokovna rast ali ugodnosti, ki jih ponujajo delovne organizacije v tujini. Sama sem se za prakso v tujini odločila, ker sem se želela preizkusiti v mednarodnem okolju, pridobiti izkušnje iz mednarodne delovne organizacije, splesti nova poznanstva ter spoznati sebe v novem kontekstu in svoje meje prilagajanja in učenja.
    Preberi več Več »
     
  • Pomen offboardinga v organizacijah v času velike resignacije

    26.05.2022

    Mnoge delovne organizacije vlagajo človeški in denarni kapital v optimizacijo procesa onboardinga, ocenjevanja uspešnosti in razvoj zaposlenih, velikokrat pa pozabijo na proces offboardinga, ki se začne v trenutku, ko se zaposleni odloči končati zaposlitev v določenem podjetju. Organizacije, ki za zaposlenega skrbijo od prijave na delovno mesto do trenutka, ko zaposleni zapusti organizacijo, pošiljajo jasno sporočilo o tem, kako pomembni so zanje njihovi zaposleni.
    Preberi več Več »
     
  • Onboarding – ključen za uspešno integracijo ali nepomemben?

    28.04.2022

    Onboarding je za delovne organizacije in novo zaposlene pomemben predvsem zato, ker je povezan z mnogimi pokazatelji kasnejše uspešnosti na delovnem mestu. Uspešen onboarding zmanjša fluktuacijo zaposlenih ter poveča pripadnost, angažiranost in motiviranost zaposlenih.
    Preberi več Več »
     
  • Kako lahko zaposlene podpiramo pri uspešnemu usklajevanju poklicnega in zasebnega življenja?

    23.03.2022

    Zaposleni pogosto ne znajo dobro usklajevati poklicno in zasebno življenje, zaradi česar se lahko začne prioritiziranje ene izmed obeh. To vodi v slabšo produktivnost na delovnem mestu, poslabšane družinske odnose, dostikrat tudi v izgorelost. Del odgovornosti za spodbujanje zaposlenih k uspešnemu usklajevanju nosijo tudi organizacije, ki lahko z različnimi ukrepi k temu pripomorejo.
    Preberi več Več »
     
  • Pozitivna organizacijska kultura - pozitivni učinki na zaposlene in podjetje

    22.02.2022

    Zagotovo si vse organizacije želijo, da bi zaposleni pri delu uživali in da bi po opravljenem delu nekoliko neradi zapustili delovno mesto, saj uživajo v izzivih, v pogovorih s sodelavci in v vzdušju, ki vlada v podjetju. Kljub temu, da je lahko vsako delo in delovno mesto občasno zahtevno ali stresno, organizacijska kultura ne bi smela povečevati stresa, ampak pozitivno vplivati na razpoloženje in blagostanje zaposlenih.
    Preberi več Več »
     
  • Postavljanje ciljev v organizaciji in vloga vodje

    01.02.2022

    Postavljanje ciljev v organizacijah je še posebej pomembno, saj cilji služijo kot kompas, vodijo in usmerjajo celotno organizacijo, motivirajo zaposlene in pomagajo pri nadzoru ter evalvaciji dela. Ključno vlogo pri tem imajo vodje, ki letne cilje postavljajo in jih tudi predstavijo zaposlenim na razumljiv način. Ciljev pa kljub vsemu ne sme biti preveč, saj se potem njihov namen enostavno izgubi.
    Preberi več Več »
     
  • Psihološko testiranje – zakaj ga uporabljamo in kako poteka

    12.10.2021

    Na kadrovskem področju se psihološki testi največkrat uporabljajo v selekcijskem postopku in pri načrtovanju razvoja in napredovanja zaposlenih. Psihološko ocenjevanje je uporaben pripomoček za napovedanje vedenja in uspešnosti zaposlenih, saj nam daje poglobljen vpogled v njihovo vedenje, kompetence in doživljanje.
    Preberi več Več »
     
  • Kako lahko uspešno uporabimo metodo ocenjevalni center

    28.09.2021

    Z ocenjevalnim centrom lahko opazujemo oblike vedenja, podobne tistim na delovnem mestu in ocenimo, ali ima kandidat potrebne kompetence za opravljanje dela. V sklopu metode ocenjevalnega centra mora posameznik za rešitev naloge pokazati določene oblike vedenja, ki so potrebne za uspešno opravljanje dela. V primerjavi z drugimi selekcijskimi metodami lahko neposredno opazujemo zaželeno vedenje, zato lahko bolj zanesljivo napovemo, kako se bo posameznik vedel na delovnem mestu.
    Preberi več Več »
     
  • Zakaj je organizacijska kultura pomembna in kako jo vzpostavimo?

    21.09.2021

    Organizacijska kultura je eden izmed sestavnih delov organizacije, saj jo lahko opazimo med sestanki in odmori ter v pisarnah in na terenu. Sestavljajo jo vrednote, prepričanja, norme, odnosi in vedenje, ki je skupno vsem zaposlenim v delovni organizaciji. Organizacijska kultura ni statična, saj jo vzpostavlja, razvija in dopolnjuje vsak zaposleni.
    Preberi več Več »
     
  • Zakaj bi moralo vsako podjetje vlagati v razvoj kadrov in kako?

    14.09.2021

    Zaposleni so lahko ključna prednost vsakega podjetja, saj narekujejo njegov razvoj, rast in uspešnost. Zato je pomembno, da znate zaposlenim posvetiti čas in pozornost ter jih sistematično razvijate. Razvoj kadrov je proces razvoja trenutnih kompetenc in sposobnosti zaposlenih ter razvoj novih kompetenc, ki podpirajo cilje organizacije.
    Preberi več Več »
     
  • Coaching – kaj je to in kako poteka?

    07.09.2021

    Coaching je interaktivni proces, v katerem posamezniki, timi in delovne organizacije z uporabo posebnih tehnik coachinga preko razvoja osebnih virov dosežejo razmeroma hitre in dobre rezultate pri načrtovanju in doseganju ciljev. Coach stranki pomaga tako, da jo posluša ter ji zastavlja pomembna vprašanja, s pomočjo katerih lahko stranka sama pride do najboljših rešitev brez ponujanja nasvetov. Coaching namreč temelji na prepričanju, da ima stranka vse odgovore že v sebi, zato ji coach s pomočjo učinkovitih vprašanj omogoča uvid in iskanje lastnih odgovorov.
    Preberi več Več »
     
  • Pomen prostega časa in dopusta v času epidemije COVID-19

    21.04.2021

    Še posebej med epidemijo COVID-19 se nam včasih zdi, da si le s težavo vzamemo odmor od dela. Cele dneve dobivamo e-pošto s strani sodelavcev ali šefa, saj imajo mnogi fleksibilni delovnik, prav tako pa je zaradi dela od doma prišlo do zabrisovanja mej med osebnim in poklicnim življenjem, kar ruši naše ravnotežje med delom in prostim časom. Kljub temu pa ostaja prosti čas še vedno pomemben pri doseganju osebnih in kariernih ciljev.
    Preberi več Več »
     
  • VLOGA VODJE IN ZAPOSLENEGA PRI LETNEM RAZGOVORU

    10.02.2021

    Letni razgovori so odlična priložnost, da vodja in zaposleni uskladita pričakovanja, cilje in poenotita poglede. Vodja je tisti, ki ima bolj proaktivno vlogo. Odgovoren je za izvedbo letnega pogovora. Zaposlenega povabi, uskladi termin, zaposlenemu pove, kaj od pogovora lahko pričakuje in kako naj se zaposleni pripravi. Letni pogovori pa so tudi zelo pomemben vir informacij za zaposlene, saj dobi poglobljeno povratno informacijo. Po drugi strani pa je to odlična priložnost, da tudi izrazi svoje mnenje, poda predloge ali pove stvari, za katere sicer ne najde časa. Za vas smo pripravili 5 nasvetov, kako se učinkovito pripravi vodja in kako zaposleni.
    Preberi več Več »
     
  • #tukajzate – Kompetenca in partnerji z nižjimi stroški storitev pomagajo iskalcem zaposlitve

    04.02.2021

    Trenutno je na Zavodu RS za zaposlovanje registriranih več kot 87 tisoč iskalcev zaposlitve. Brez rednega mesečnega dohodka je vsako znižanje rednih stroškov dobrodošlo, čemur so prisluhnili partnerji projekta #tukajzate – bob, WIZ in Kompetenca – ki bodo s popustom na izbrane storitve in drugimi pristopi pomagali aktivnim iskalcem zaposlitve.
    Preberi več Več »
     
  • Učinkoviti letni razgovori

    29.01.2021

    Letos smo se znašli v precej drugačni situaciji kot prejšnja leta, saj je večina zaposlenih letos vsaj nekoliko spremenila svoj ustaljeni način in pogoje dela. Zaradi svetovne pandemije so se zabrisale meje med zasebnim in profesionalnim življenjem, delovni čas in delovne obveznosti so se pri večini raztegnile, marsikdo je občutil tudi več neprijetnih čustev (strah, tesnoba, jeza, nemoč, …) in za večino je bilo leto bolj stresno kot običajno. Vodje morda imate občutek, da lahko letne razgovore letos zaradi vseh ostalih skrbi potisnemo na stranski tir. Je temu res tako?
    Preberi več Več »
     
  • Vodenje tima na daljavo

    01.12.2020

    Zaradi letošnje epidemije korona virusa smo se morali - podjetja, zaposleni in vodje - kar naenkrat soočiti z veliko spremembami. Ena teh je premik dela na splet, ki je prinesla kar nekaj prilagoditev v dinamiki dela, predvsem pa v načinu vodenja. Vodenje je danes namreč ena izmed ključnih kompetenc za uspešno delovanje podjetij.
    Preberi več Več »
     
  • Poslovni coaching – pot do povezanega in uspešnega podjetja

    25.11.2020

    Coaching je ciljno usmerjen proces oz. razvojno orodje, ki podjetjem in zaposlenim omogoča napredek, razvijanje učinkovitih veščin in strategij za delo. V podjetjih coach (oz. trener) spodbuja razmišljanje, inovativnost in motivacijo, ki optimizira delovne procese. Coaching delimo na skupinski coaching, coaching za vodje in individualni coaching.
    Preberi več Več »
     
  • Preoblikovanje delovnih mest - katere so kompetence prihodnosti?

    20.11.2020

    V svetu, ki se hitro spreminja, se pojavlja tudi veliko novih potreb po različnih kadrih. Podjetja so v zadnjih letih začela vse bolj pogosto preoblikovati in nadgrajevati pričakovanja do zaposlenih. Boljši zaposleni prihodnosti (in danes) je tisti, ki je bolj prilagodljiv, ki se uči širše in hitreje usvaja nove veščine.
    Preberi več Več »
     
  • Strah - kako vpliva na nas in kaj lahko naredimo?

    16.11.2020

    Naše življenje na vsakem koraku obarvajo čustva – pozitivna in negativa. Brezskrbno življenje lahko ob spremembah hitro dobi novo podobo, kar je marsikdo izmed nas nedavno izkusil. Bili smo priča spremembam tako na osebnem kot na poklicnem področju. Na njih smo se različno dobro prilagodili in ob tem doživljali različna čustva. Velike spremembe, ki se zgodijo v kratkem času pa navadno spremlja posebno čustvo – strah.
    Preberi več Več »
     
  • Psihološko testiranje - sprožilec strahu

    11.11.2020

    Ste se že kdaj znašli pred psihološkim testiranjem in ste bili nekoliko nervozni in podobnih misli? Še zdaleč niste edini!
    Preberi več Več »
     
  • Jeza - nam lahko koristi?

    10.11.2020

    Jeza je čustvo, ki mu delamo največjo krivico, predvsem zato, ker ga slabo razumemo. Navadno jo povezujemo z veliko neustreznimi vedenji, ko osebe izgubijo kontrolo, kričijo, se prepirajo, nas žalijo, ipd.. Pomembno je, da občutimo vas čustva, tako prijetna kot tudi neprijetna, kamor spada tudi jeza. Nikakor ne pozabimo, da občutenje čustev in reakcija oziroma vedenje nista eno. Vsa čustva so ustrezna, vsa vedenja oz. reakcije pa niso.
    Preberi več Več »
     
  • Kompetenčni model – kaj to sploh je in zakaj je uporaben?

    20.05.2020

    Kompetenčni model je dokument, v katerem so jasno opredeljeni opisi kompetenc, potrebnih za uspešno delovanje določenega dela, delovne skupine, oddelka ali organizacije. Pomembno je, da je dokument »živ«, da ne leži zgolj v predalu ali zaprašen na polici. Da pa postane »živ«, smo pa (predvsem vodstvo in kadrovska služba) odgovorni sami.
    Preberi več Več »
     
  • Vrnitev na delovno mesto – Vsi smo nazaj. Kaj pa sedaj?

    07.05.2020

    Nekatera podjetja so v času izrednih razmer uvedla delo od doma. Sedaj se počasi vračamo v pisarne, kaj pričakovati? Različni posamezniki se bodo različno odzvali. Odvisno je od njihovih osebnostnih lastnosti, dejavnikov, ki vplivajo na njihovo osredotočenost pri delu, urejenost prostorov v pisarni in doma itd. V grobem lahko pričakujemo tri skupine odzivov.
    Preberi več Več »
     
  • Delo od doma

    17.04.2020

    Delo od doma se nam velikokrat sliši kot nekaj, kar si želimo, vendar pa se pri tem hitro zgodi, da se nam dan zavleče pozno v noč. Sploh v kolikor moramo menjavati med večimi vlogami (npr. poskrbeti še za otroke). Včasih se nam zgodi tudi to, da imamo občutek, da smo cel dan nekaj počeli, vendar nismo zadovoljni z rezultati. Kaj lahko naredimo in si olajšamo delo od doma?
    Preberi več Več »
     
  • KOC IKT, Slovenia - Kompetenčni center za razvoj kadrov na področju informacijsko komunikacijskih tehnologij

    15.10.2019

    Kompetenčni center za razvoj kadrov na področju informacijsko komunikacijskih tehnologij bo zagotovil napredno usposobljene kadre za prodor partnerjev na nove trge na področju uporabe IKT tehnologij. Pri tem se rešujejo družbeni izzivi ter razvija pametne rešitve na področju pametnih mest in skupnosti, energetike, mobilnosti, zdravstva, krožnega gospodarstva, vesoljskih tehnologij, znanstvenih infrastruktur, itd.
    Preberi več Več »
     
  • Povezovanje je pot do uspeha – kompetenčni centri za razvoj kadrov 2.0– primer dobre prakse.

    10.09.2019

    Da je celota več kot vsota posameznih delov, je že dolgo znano. Vendar je tudi razvoj lastnega znanja, novitet in izkušenj, več kot le seštevek oseb, njihovih znanj in kompetenc, ki so zaposleni v našem podjetju. Sta trud in čas, ki smo ga vložili v razvoj. Povezovanje med podjetji in usposabljanje zaposlenih sta največji prednosti kompetenčnih centrov za razvoj kadrov. Posledica tovrstnega projekta je bila podpora 17 novih kompetenčnih centrov, sodelovaje in povezovanje preko 300 podjetij iz različnih panog, ter več kot 35.758 zaposlenih, ki so bili željni nadgraditi in razširiti svoja znanja.
    Preberi več Več »
     
  • Sistem nasledstev – pravočasno pripravljena organizacija

    07.08.2019

    Vsaka organizacija se prej ali slej znajde v situaciji, v kateri mora v omejenem času oceniti in pridobiti primerne kandidate za določeno delovno mesto, zaradi načrtovane ali tudi nenačrtovane spremembe.
    Preberi več Več »
     
  • Metoda 360 stopinj - zakaj in kako jo uporabljati?

    18.07.2019

    Metoda 360 stopinj – ocenjevalna metoda za katero ste verjetno slišali, če ste zaposleni na kadrovskem področju. Uporablja se, kadar želimo posameznika oceniti z različnih zornih kotov. Najbolj pogosto je v primeru razvoja vodij. Posameznika ne delovnem mestu vodje ocenijo njegovi nadrejeni, zaposleni na enakem nivoju ter podrejeni. Tako je zaposleni ocenjen iz več strani – od tod izvira tudi ime: metoda 360 stopinj.
    Preberi več Več »
     
  • Posodobili smo našo podobo. Poslanstvo ostaja enako.

    08.07.2019

    Vidimo napredke osebnega in kariernega razvoja tako na ravni vsakega posameznika kot na ravni delovanja celotne ekipe. Naš razvoj prikazujemo z našo novo podobo.
    Preberi več Več »
     
  • Mentorski sistem – strateški načrt ali nujno zlo?

    11.06.2019

    Dandanes se podjetja spopadajo z najrazličnejšimi izzivi. Mnogi se sprašujejo, kako pridobiti in svoje vrste privabiti konkurenčen, dobro izobražen kader, ter kako jih po uvodnih mesecih dela zadržati v podjetju. Včasih je veljalo, da talenti iščejo službe, danes je obratno – podjetja namenjajo vse več časa in energije, kako poiskati in nato tudi obdržati strokovno usposobljen kader.
    Preberi več Več »
     
  • Glasba na delovnem mestu

    30.05.2019

    Glasba na delovnem mestu je danes prisotna v mnogih delovnih okoljih in večinoma na zaposlene učinkuje pozitivno, a kljub temu je za optimalne pozitivne učinke, ki jih ima glasba, potrebno upoštevati določene situacijske in osebnostne dejavnike.
    Preberi več Več »
     
  • Ravnovesje med delom in zasebnim življenjem – ne živi, da delaš; delaj, da boš lahko živel

    23.05.2019

    Pri vzpostavljanju ravnovesja med delom in zasebnim življenjem je pomembno, da si odgovorimo na nekatera vprašanja: Kako definiramo »delo«? Zakaj mislimo, da sta delo in zasebno življenje ločena? Kako lahko podjetje prispeva k boljšem »vzpostavljanju ravnovesja«? Ta tri vprašanja so bila postavljena različnim ljudem na okrogli HR okrogli mizi, ki jo je leta 2018 izvedel Steve Browne...
    Preberi več Več »
     
  • Psihološki testi – kaj nam v podjetju zares doprinesejo?

    14.05.2019

    Psihološki testi so objektivni in standardni postopki za merjenje psihičnih lastnosti, doživljanj ter vedenj. Kadar se pogovarjam z ljudmi zaznavam, da ima psihološko testiranje velikokrat negativno konotacijo. Ljudje se bojijo, da se bodo pokazale neke njihove »slabosti« oz. poročajo, da bom sedaj verjetno ugotovila, da so »čudni«. Vendar ni tako. Zmeraj iščemo potenciale, talente in prednosti, ki jih ima oseba.
    Preberi več Več »
     
  • V povezovanju in sodelovanju je prihodnost.

    24.04.2019

    Povezovanje med podjetji in usposabljanje zaposlenih sta največji prednosti kompetenčnih centrov za razvoj kadrov. Posledica tovrstnega projekta je bila podpora 17 novih kompetenčnih centrov, sodelovaje in povezovanje preko 300 podjetij iz različnih panog, ter več kot 35.758 zaposlenih, ki so bili željni nadgraditi in razširiti svoja znanja. Že Aristotel je pred mnogimi leti dejal: »Vsak se lahko razjezi...
    Preberi več Več »
     
  • Zakaj uporabljamo Viber oz. 3 ključne prednosti skupinskega pogovora na komunikacijskih aplikacijah

    25.02.2019

    Povezanost ekipe je pri delu ključnega pomena, vendar je to težje ohranjati, sploh kadar imamo ekipo, ki je veliko na terenu. Ko se zaposleni med seboj ne videvajo redno, se lahko hitro določene informacije nekoliko izgubijo, težje delimo zabavne trenutke z ostalimi ali se skupaj veselimo za uspeh določenega zaposlenega.
    Preberi več Več »
     
  • Štirje pomembni trendi na HR področju

    11.02.2019

    Odnosi in potrebe se med zaposlenimi in zaposlovalci močno spreminjajo, medtem ko HR metode ostajajo nespremenjene. Ljudje pričakujejo več od zaposlovalcev – več transparentnosti, več odgovornost ter več zaupanja.
    Preberi več Več »
     
  • Fleksibilno delo

    28.01.2019

    Kaj sploh je fleksibilno delo? Fleksibilno delo pomeni, da ima posameznik na delovnem mestu možnost prilagoditve določenih stvari. Fleksibilno delo se lahko omogoči na različne načine.
    Preberi več Več »
     
  • Kaj je pasivno agresivno vedenje ter kaj lahko naredimo?Kaj je pasivno agresivno vedenje ter kaj lahko naredimo?

    08.01.2019

    Se vam je že kdaj zgodilo, da se vas je sodelavec izogibal, pa niste točno vedeli zakaj? Ali da vam sodelavka že trikrat zapored ni vrnila pozdrava. Te stvari lahko kažejo na pasivno agresivno vedenje.
    Preberi več Več »
     
  • Spoprijemanje s stresom

    12.11.2018

    Kaj je stres? Stres je fiziološka, psihološka in vedenjska reakcija na potencialne škodljive ali ogrožajoče dejavnike (resnične ali namišljene). Znaki stresa so zelo različni. Lahko nam zmanjšajo možnost presoje, povzročijo glavobol, utrujenost, nezmožnost sprostitve, občutek osamljenosti, depresijo, bolečine, motnje spanja, strah, pozabljivost, slabše se koncentracija itd.
    Preberi več Več »
     
  • Kako prepoznati talente v organizaciji ter kako jih obdržati

    02.11.2018

    Talenti v organizacijah predstavljajo pomembno vlogo, saj razvijajo in izvršujejo poslovno strategijo organizacije, poleg tega pa razumejo vrednost in vpliv svojih sposobnosti na organizacijo ter so zelo prilagodljivi, fleksibilni in kreativni.
    Preberi več Več »
     
  • Vodenje kot ena ključnih kompetenc sodobnega časa

    15.10.2018

    Vodenje je dandanes ena izmed ključnih kompetenc za uspešno delovanje podjetij. Čeprav je to bolj kot ne, splošno dejstvo, pa to vedno znova potrdijo tudi analize in raziskave.
    Preberi več Več »
     
  • Kako do ustreznih talentov v organizaciji?

    08.10.2018

    Eden izmed večjih izzivov, s katerimi se srečujejo podjetja, je privabljanje ustreznih talentov. Talente med drugim privablja dobra blagovna znamka delodajalca. Blagovna znamka delodajalca ponuja preko oglaševanja jasen pogled na to, kaj dela organizacijo drugačno od drugih ter privlačno kot delodajalca.
    Preberi več Več »
     
  • Uspešna komunikacija – kako, prosim?

    13.08.2018

    Komunikacija je sestavni del našega vsakdanjega življenja, saj smo ljudje že v osnovi družabna bitja. Uspešna komunikacija je posledično izredno pomembna pri vseh človekovih dejavnostih, še posebej pa v delovnem okolju.
    Preberi več Več »
     
  • Virtualno sodelovanje

    31.07.2018

    Ura je 22.50 in Jaka si pred ogledalom popravlja kravato, ker ima čez deset minut sestanek. Namesti se na stol in nastavi kamero na računalniku tako, da se ne vidi, da ima namesto hlač oblečeno pižamo. Čez nekaj minut se že pogovarja s skupino sodelavcev iz različnih krajev sveta.
    Preberi več Več »
     
  • Ustvarjalnost na delovnem mestu

    23.07.2018

    Kadar slišimo besedo »ustvarjalnost«, velikokrat pomislimo na umetnost, glasbo, slike, barve itd. Vendar pa smo lahko ustvarjalni na vsakem področju v svojem življenju, tudi v svojem vsakdanu (npr. pri pospravljanju, kuhanju, opremljanju itd.). Prav tako smo lahko ustvarjalni tudi na delovnem mestu.
    Preberi več Več »
     
  • Kaj početi v odmoru na delovnem mestu?

    16.07.2018

    V določenih podjetjih se od zaposlenih pričakuje, da brez prestanka učinkovito in produktivno delajo, odmore pa včasih nadrejeni dojemajo kot zgolj izgubo časa. Vendar študije kažejo, da so odmori pomembni. Z odmori namreč poskrbimo, da se ne začnemo prehitro dolgočasiti ter si z njimi »napolnimo baterijo«.
    Preberi več Več »
     
  • 3 misli, ki se jim je potrebno izogniti pri iskanju novega kadra

    09.07.2018

    Zaposlovanje novih delavcev je navadno resen proces, ki traja. Najprej se preberejo življenjepisi od kandidatov za določeno delovno mesto, nato se nekatere povabi na razgovor, vedno več podjetij pa kandidate povabi tudi na psihološko ocenjevanje ali v ocenjevalni center.
    Preberi več Več »
     
  • Zakaj iti na letni dopust?

    02.07.2018

    Letni dopusti. Nekateri si jih planiramo eno leto vnaprej, nekateri tik pred zdajci, eni gremo v daljne, eksotične kraje, drugi počivamo nekje v bližini doma. Pri dopustih se ljudje med seboj razlikujemo pri marsikateri stvari, npr. kam, kako, s kom bomo šli na dopust, kaj bomo počeli itd.
    Preberi več Več »
     
  • Z nadzorom pozornosti do nadzora nad življenjem

    18.06.2018

    Življenje je danes zelo pestro in dinamično. Živimo v svetu, ki nam ponuja in hkrati združuje ogromno različnih izkušenj. Lahko delamo od doma, na vlaku ali letalu, pa tudi plaži. Pametni telefoni nam omogočajo, da smo ves čas v stiku s svetom.
    Preberi več Več »
     
  • Zakaj pripovedovati zgodbe v podjetju?

    11.06.2018

    Ljudi sem povprašala kaj jim nasploh pomenijo zgodbe v življenju. Povedali so mi, da so zanimive, ker izvemo kaj se drugi osebi dogaja, da se lahko z osebo bolj povežemo, jo bolj razumemo. Ljudem predstavljajo prenašanje izkušenj iz generacije v generacijo ter pomagajo pri razvoju pripadnosti.
    Preberi več Več »
     
  • Kako proaktivno iskati službo?

    04.06.2018

    Trg delovne sile se nenehno spreminja. Hkrati se spreminjajo tudi načini ponujanja in iskanja zaposlitev. Pot do zaposlitve, še posebej prve, je pogosto izziv. Kako si olajšati to pot, si lahko preberete v nadaljevanju.
    Preberi več Več »
     
  • Kje je moja strast do dela?

    28.05.2018

    Zdi se, kot da se od nas pričakuje, da že od malih nog vemo, kaj želimo početi celo življenje, oz. da čutimo do nekega specifičnega dela strast.
    Preberi več Več »
     
  • Praktični nasveti za povečanje zavzetosti na delovnem mestu

    21.05.2018

    Ni skrivnost, da mnogo zaposlenih deluje v okoljih, ki ne spodbujajo zavzetosti na delovnem mestu. Obstaja pa veliko literature, ki se ukvarja s problemom povečanja delovne zavzetosti, vendar so v ospredju večinoma organizacijski faktorji, kot so oblikovanje delovnih mest, vodstvo, organizacijska kultura ipd.
    Preberi več Več »
     
  • Učeča se organizacija

    14.05.2018

    Živimo v okolju nenehnih sprememb. Če želijo organizacije biti konkurenčne in uspešne, se morajo znati prilagajati. Eden izmed načinov prilagajanja na spremembe je model učeče se organizacije. Učeča se organizacija prinese veliko prednosti ne le zmožnosti hitrejše uvedbe sprememb.
    Preberi več Več »
     
  • Upravljanje s časom: od biti nenehno zaposlen do biti produktiven

    07.05.2018

    Velikokrat smo ljudje nenehno zaposleni, imamo veliko različnih opravkov, poskušamo »multitaskat«, zmanjkuje nam časa, vendar želimo vseeno takoj odgovoriti na elektronsko pošto itd. Kljub nenehni zaposlenosti se nam lahko dogaja, da določenih nalog vseeno ne opravimo.
    Preberi več Več »
     
  • Metoda osvetlitve dela oz. “Job Shadowing” – zakaj je uporabna?

    22.04.2018

    Metoda osvetlitve dela oz. »job shadowing« je metoda, pri kateri opazovalec opazuje izkušenega zaposlenega. Namen metode je, da opazovalec preko direktnega pristopa dobi natančne informacije o poteku točno določenega dela.
    Preberi več Več »
     
  • Zakaj je pomembno prilagajanje organizacij na staranje zaposlenih?

    16.04.2018

    Glede na trend staranja zaposlenih, je veliko govora o prilagoditvah organizacij na starejše zaposlene. Obstaja veliko različnih opcij, vendar je pri tem potrebno upoštevati lastnosti same organizacije in njenih zaposlenih.
    Preberi več Več »
     
  • Medgeneracijsko sodelovanje oz. kaj se lahko mlajši naučijo od starejših in obratno?

    09.04.2018

    Zaposlovanje starejših oseb je zadnje čase vse bolj aktualna tema. Razmere na trgu delovne sile se namreč hitro spreminjajo in potrebno se je pravočasno in pravilno odzvati na nove zahteve. V Sloveniji bo čez pet let vsak četrti zaposleni starejši od 55 let, zato je pomembno, da podjetja znajo ustrezno izkoristiti potencial starejših zaposlenih.
    Preberi več Več »
     
  • Letni razgovor–zakaj bi ga izvajali?

    26.03.2018

    Letni razgovor je pogovor med zaposlenim in vodjo, pri katerem se med drugim pregleda dosedanje delo zaposlenega. Zdi se, da se marsikje tega razgovora izogibajo ali pa ga opravijo precej hitro in površno, da se ga »rešijo«. Kaj lahko storimo?
    Preberi več Več »
     
  • Prekomerna uporaba pametnega telefona – se znamo “odklopiti”?

    19.03.2018

    V Sloveniji je leta 2017 pametni telefon uporabljalo 73% ljudi, starih med 16 in 74 let. Dnevno naj bi na pametnih telefonih v povprečju preživeli več kot 4 ure (če želite izmeriti svoj čas uporabe, obstajajo aplikacije, ki to merijo).
    Preberi več Več »
     
  • Zakaj bodo vaši najboljši zaposleni kmalu zapustili podjetje ali kakšni so razlogi, da izgubljate talente?

    05.03.2018

    Vsakodnevno srečevanje z različnimi podjetniki, direktorji in vodji mi omogoča, da od blizu spoznam problematike današnjega sodobnega okolja. Ena od glavnih problematik, ki jo omenjajo je pomanjkanje ustreznega kadra.
    Preberi več Več »
     
  • Vpliv na delovnem mestu – kako ga povečamo?

    26.02.2018

    Da smo v organizaciji učinkoviti, moramo med drugim znati tudi vplivati na druge zaposlene. Pomembno je, da s svojimi idejami navdušimo sodelavce ter jih motiviramo, da nas podprejo. Kako torej povečati svoj vpliv na delovnem mestu?
    Preberi več Več »
     
  • 6 nasvetov za zdravo delovno okolje

    12.02.2018

    Zdravo delovno okolje vpliva na vsesplošno zadovoljstvo zaposlenega. Zadovoljstvo vpliva tudi na produktivnost. V nasprotnem primeru je motivacija za delo manjša, prav tako pa se lahko hitro prične iskanje nove zaposlitve. Kaj je torej pomembno pri zdravem delovnem okolju?
    Preberi več Več »
     
  • Konflikt na delovnem mestu

    06.02.2018

    Konflikt predstavlja vsako srečanje neusklajenih dejavnikov. Sama beseda “konflikt” ima negativen privzvok, vendar velikokrat pozitiven, saj spodbuja k razmišljanju, ustvarjanju, spremembam, boljšim rešitvam, … Konflikti se pojavljajo na vseh področjih v življenju, tudi na delovnem mestu.
    Preberi več Več »
     
  • Kako se odločiti za pravo karierno pot?

    29.01.2018

    Načrtovanje svoje karierne poti je lahko, predvsem na začetku, nekoliko težavno. Kako se pravzaprav odločimo kakšno karierno pot izbrati? Pri dijakih so eden izmed pomembnih dejavnikov odločitve ocene.
    Preberi več Več »
     
  • Učenje v organizaciji

    22.01.2018

    V podjetjih spremembe pogosto pomenijo napredek. Za uspešno prilagajanje trendu hitrega spreminjanja je pomembno, da so se zaposleni pripravljeni učiti.
    Preberi več Več »
     
  • Kako izvesti uspešen sestanek?

    15.01.2018

    Zdi se, kot da smo vedno bolj preplavljeni s sestanki. Večina jih je brez jasnega cilja ali slabo izpeljana, kar povzroči pri udeležencih nezadovoljstvo. Če želimo uspešen sestanek, je potrebna ustrezna predpriprava.
    Preberi več Več »
     
  • Kaj je “brainswarming” in zakaj lahko nadomesti “viharjenje možganov” oz. “brainstorming”?

    08.01.2018

    Verjetno večina pozna tehniko »viharjenja možganov« (ang. Brainstorming). Gre za metodo skupinskega proizvajanja novih idej. Pri tej metodi se definira problem, nato pa udeleženci iščejo, navajajo možne rešitve, ki jih zapisovalec sproti zapisuje.
    Preberi več Več »
     
  • Sistem nagrajevanja zaposlenih

    11.12.2017

    Sistem za nagrajevanje podjetju pomaga ohranjati pravičnost in poštenost v delovnem kolektivu, privlači nov, usposobljen kader, motivira zaposlene itd. Zaposleni se bodo pri opravljanju svojega dela pripravljeni bolj potruditi, če vedo, da imajo pri svojem delu možnost biti nagrajeni.
    Preberi več Več »
     
  • 5 trikov do višje produktivnosti

    04.12.2017

    Na delovnem mestu nas pri delu lahko velikokrat zmotijo zunanji dejavniki. Povrnitev pozornosti nazaj na nalogo nam lahko vzame kar nekaj časa. Da bi bili pri tem čim bolj uspešnejši, smo poiskali pet enostavnih trikov, ki pomagajo pri boljši osredotočenosti ter nam tako omogočajo višjo produktivnost.
    Preberi več Več »
     
  • Kaj so mehke veščine ter kako jih izpostaviti pri iskanju zaposlitve

    19.11.2017

    Poznamo trde in mehke veščine. Trde so tiste, ki jih pridobimo preko izobraževanja in so nujno potrebne za opravljanje določenega poklica. So torej poklicno specifične, npr. znanje postopkov obdelave in predelave lesa pri mizarju. Mehke veščine je veliko težje definirati. So pa nujno potrebne!
    Preberi več Več »
     
  • Ukrepi za učinkovito upravljanje starejših zaposlenih

    11.11.2017

    Da podjetje uspešno deluje in dosega svoje cilje, je pomembno, da skrbi za svoje zaposlene in njihovo počutje. Pri tem se je potrebno zavedati, da imajo različne generacije različne potrebe. Ker je pred kratkim bil izdan Katalog ukrepov za učinkovito upravljanje starejših zaposlenih, vam iz kataloga predstavljamo nekaj ukrepov za omenjeno populacijo.
    Preberi več Več »
     
  • Konstruktivna povratna informacija – pomembna sestavina za razvoj podjetja in posameznika

    24.10.2017

    Komunikacija v organizaciji je ključnega pomena za uspešno doseganje zastavljenih ciljev. Pomembno je, da znajo zaposleni med seboj sodelovati, si svetovati, prenašati znanja itd. Vse to pripomore k razvoju podjetja in razvoju posameznika.
    Preberi več Več »
     
  • Miti in dejstva o starejših zaposlenih

    22.10.2017

    V Sloveniji (tako kot v večini evropskih držav) narašča število starejših prebivalcev, kar pomeni, da narašča število starejših zaposlenih. Določene stvari se s staranjem spremenijo, vendar običajno posamezniki znajo poiskati načine, s katerimi zmanšajo vpliv različnih starostnih sprememb.
    Preberi več Več »
     
  • KOR – Human Resources Development Competence Center in Toolmaking

    19.10.2017

    The KOR project is focused on developing the key competences of toolmaking personnel and brings together 16 key sector enterprises. The partnership is based on the general awareness that sustainable development is most dependent on cooperation and human resources development.
    Preberi več Več »
     
  • Z dobro organizacijsko kulturo do spodbudnega okolja in vsesplošnega dobrega počutja zaposlenih

    15.10.2017

    Organizacijska kultura predstavlja vse vrednote, norme, pravila, stališča, prepričanja, skupne lastnosti, načine delovanja zaposlenih, skupne cilje, vrste in oblike interakcij znotraj organizacije in tudi z zunanjim okoljem ter podjetje ločujejo od drugih skupin, podjetij.
    Preberi več Več »
     
  • Kako uspešno prenesti znanja in izkušnje starejših zaposlenih na mlajše zaposlene?

    09.10.2017

    Odgovor na zastavljeno vprašanje v naslovu je mentorstvo. Mentorstvo predstavlja proces prenosa znanj, spretnosti, izkušenj iz bolj izkušenih zaposlenih na manj izkušene ter proces razvoja, usmerjanja napredka, vodenja manj izkušenega zaposlenega.
    Preberi več Več »
     
  • Kaj pridobimo s psihološkim ocenjevanjem?

    14.09.2017

    Za uspešno in k napredku usmerjeno organizacijo je pomembno, da so njeni zaposleni dovolj sposobni, imajo razvite zahtevane veščine in sposobnosti ter, da so pripravljeni na učenje. Ključnega pomena so pravi ljudje na pravih delovnih mestih.
    Preberi več Več »
     
  • Generacije med nami

    11.09.2017

    Zasledimo lahko vse več informacij, člankov o generaciji Y. Piše oz. govori se o njihovih značilnostih, kaj pričakovati od njih, kako ravnati z njimi na delovnem mestu itd. Kdo pa sploh so pripadniki generacije Y?
    Preberi več Več »
     
  • Talent – prirojen ali pridobljen?

    18.02.2016

    Peter Prevc, naraven talent ali človek, ki trdo dela? Je njegov glavni talent konstrukcija njegovega telesa, izjemna koncentracija ali izjemna motivacija? Se morda z njim trener bolj ukvarja kot z drugimi ali je on tisti, ki ga zna bolje poslušati? Človek z velikim srcem ali tisti, ki zna najbolje poskrbeti zase in za svoje potrebe? Je skrivnost v veri ali samozavesti?
    Preberi več Več »
     
  • Talent management in ROI

    03.12.2015

    Investicije v ravnanje s talenti bistveno izboljšajo poslovne rezultate. Pregled finančnih kazalcev pri finančnih institucijah kaže, da se za 30% poveča vrednost podjetij in za 28% EPS. Za 63% se zmanjša čas managerjev potreben za administracijo in za 85% poveča zavzetost zaposlenih. Najboljši način, da znižamo fluktuacijo in povečamo zvestobo strank je investicija v ravnanje s talenti. Fluktuacija se zmanjša kar za 40%.
    Preberi več Več »
     
  • Emocionalna pismenost

    03.12.2015

    V 20.stoletju smo pod vplivom raziskav emocije nekoliko izrinili iz lestvice prioritet pri odnosih z ljudmi. Čustva so postala nezaželen gost, sovražnik znanosti, nekaj, kar kvari naš popoln, razumljiv, linearen in urejen svet. V poznih 90. letih dvajsetega stoletja so se eksperimentalni psihologi ponovno vrnili k znanstvenemu preučevanju čustev. Možnost spremljanja obraznih gibov, dihanja, bitja srca in drugih sprememb v telesu, ki so povezana s čustvi, je omogočila zanimive znanstvene rezultate.
    Preberi več Več »
     
 
Prikaži strani
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.