Naše NOVICE

Nasveti

Aktualni dogodki, odprti seminarji, novice, objave in še in še... 

 
 
 
 
 
  • Pomen prostega časa in dopusta v času epidemije COVID-19

    21.04.2021

    Še posebej med epidemijo COVID-19 se nam včasih zdi, da si le s težavo vzamemo odmor od dela. Cele dneve dobivamo e-pošto s strani sodelavcev ali šefa, saj imajo mnogi fleksibilni delovnik, prav tako pa je zaradi dela od doma prišlo do zabrisovanja mej med osebnim in poklicnim življenjem, kar ruši naše ravnotežje med delom in prostim časom. Kljub temu pa ostaja prosti čas še vedno pomemben pri doseganju osebnih in kariernih ciljev.
    Preberi več Več »
     
  • VLOGA VODJE IN ZAPOSLENEGA PRI LETNEM RAZGOVORU

    10.02.2021

    Letni razgovori so odlična priložnost, da vodja in zaposleni uskladita pričakovanja, cilje in poenotita poglede. Vodja je tisti, ki ima bolj proaktivno vlogo. Odgovoren je za izvedbo letnega pogovora. Zaposlenega povabi, uskladi termin, zaposlenemu pove, kaj od pogovora lahko pričakuje in kako naj se zaposleni pripravi. Letni pogovori pa so tudi zelo pomemben vir informacij za zaposlene, saj dobi poglobljeno povratno informacijo. Po drugi strani pa je to odlična priložnost, da tudi izrazi svoje mnenje, poda predloge ali pove stvari, za katere sicer ne najde časa. Za vas smo pripravili 5 nasvetov, kako se učinkovito pripravi vodja in kako zaposleni.
    Preberi več Več »
     
  • #tukajzate – Kompetenca in partnerji z nižjimi stroški storitev pomagajo iskalcem zaposlitve

    04.02.2021

    Trenutno je na Zavodu RS za zaposlovanje registriranih več kot 87 tisoč iskalcev zaposlitve. Brez rednega mesečnega dohodka je vsako znižanje rednih stroškov dobrodošlo, čemur so prisluhnili partnerji projekta #tukajzate – bob, WIZ in Kompetenca – ki bodo s popustom na izbrane storitve in drugimi pristopi pomagali aktivnim iskalcem zaposlitve.
    Preberi več Več »
     
  • UČINKOVITI LETNI RAZGOVORI

    29.01.2021

    Letos smo se znašli v precej drugačni situaciji kot prejšnja leta, saj je večina zaposlenih letos vsaj nekoliko spremenila svoj ustaljeni način in pogoje dela. Zaradi svetovne pandemije so se zabrisale meje med zasebnim in profesionalnim življenjem, delovni čas in delovne obveznosti so se pri večini raztegnile, marsikdo je občutil tudi več neprijetnih čustev (strah, tesnoba, jeza, nemoč, …) in za večino je bilo leto bolj stresno kot običajno. Vodje morda imate občutek, da lahko letne razgovore letos zaradi vseh ostalih skrbi potisnemo na stranski tir. Je temu res tako?
    Preberi več Več »
     
  • Vodenje tima na daljavo

    01.12.2020

    Zaradi letošnje epidemije korona virusa smo se morali - podjetja, zaposleni in vodje - kar naenkrat soočiti z veliko spremembami. Ena teh je premik dela na splet, ki je prinesla kar nekaj prilagoditev v dinamiki dela, predvsem pa v načinu vodenja. Vodenje je danes namreč ena izmed ključnih kompetenc za uspešno delovanje podjetij.
    Preberi več Več »
     
  • Poslovni coaching – pot do povezanega in uspešnega podjetja

    25.11.2020

    Coaching je ciljno usmerjen proces oz. razvojno orodje, ki podjetjem in zaposlenim omogoča napredek, razvijanje učinkovitih veščin in strategij za delo. V podjetjih coach (oz. trener) spodbuja razmišljanje, inovativnost in motivacijo, ki optimizira delovne procese.
    Preberi več Več »
     
  • Preoblikovanje delovnih mest - katere so kompetence prihodnosti?

    20.11.2020

    V svetu, ki se hitro spreminja, se pojavlja tudi veliko novih potreb po različnih kadrih. Podjetja so v zadnjih letih začela vse bolj pogosto preoblikovati in nadgrajevati pričakovanja do zaposlenih. Boljši zaposleni prihodnosti (in danes) je tisti, ki je bolj prilagodljiv, ki se uči širše in hitreje usvaja nove veščine.
    Preberi več Več »
     
  • Strah - kako vpliva na nas in kaj lahko naredimo?

    16.11.2020

    Naše življenje na vsakem koraku obarvajo čustva – pozitivna in negativa. Brezskrbno življenje lahko ob spremembah hitro dobi novo podobo, kar je marsikdo izmed nas nedavno izkusil. Bili smo priča spremembam tako na osebnem kot na poklicnem področju. Na njih smo se različno dobro prilagodili in ob tem doživljali različna čustva. Velike spremembe, ki se zgodijo v kratkem času pa navadno spremlja posebno čustvo – strah.
    Preberi več Več »
     
  • Jeza - nam lahko koristi?

    10.11.2020

    Jeza je čustvo, ki mu delamo največjo krivico, predvsem zato, ker ga slabo razumemo. Navadno jo povezujemo z veliko neustreznimi vedenji, ko osebe izgubijo kontrolo, kričijo, se prepirajo, nas žalijo, ipd.. Pomembno je, da občutimo vas čustva, tako prijetna kot tudi neprijetna, kamor spada tudi jeza. Nikakor ne pozabimo, da občutenje čustev in reakcija oziroma vedenje nista eno. Vsa čustva so ustrezna, vsa vedenja oz. reakcije pa niso.
    Preberi več Več »
     
  • PSIHOLOŠKO TESTIRANJE – SPROŽILEC STRAHU

    02.11.2020

    Ste se že kdaj znašli pred psihološkim testiranjem in ste bili nekoliko nervozni in podobnih misli? Še zdaleč niste edini!
    Preberi več Več »
     
  • Kompetenčni model – kaj to sploh je in zakaj je uporaben?

    20.05.2020

    Kompetenčni model je dokument, v katerem so jasno opredeljeni opisi kompetenc, potrebnih za uspešno delovanje določenega dela, delovne skupine, oddelka ali organizacije. Pomembno je, da je dokument »živ«, da ne leži zgolj v predalu ali zaprašen na polici. Da pa postane »živ«, smo pa (predvsem vodstvo in kadrovska služba) odgovorni sami.
    Preberi več Več »
     
  • Vrnitev na delovno mesto – Vsi smo nazaj. Kaj pa sedaj?

    07.05.2020

    Nekatera podjetja so v času izrednih razmer uvedla delo od doma. Sedaj se počasi vračamo v pisarne, kaj pričakovati? Različni posamezniki se bodo različno odzvali. Odvisno je od njihovih osebnostnih lastnosti, dejavnikov, ki vplivajo na njihovo osredotočenost pri delu, urejenost prostorov v pisarni in doma itd. V grobem lahko pričakujemo tri skupine odzivov.
    Preberi več Več »
     
  • Delo od doma

    17.04.2020

    Delo od doma se nam velikokrat sliši kot nekaj, kar si želimo, vendar pa se pri tem hitro zgodi, da se nam dan zavleče pozno v noč. Sploh v kolikor moramo menjavati med večimi vlogami (npr. poskrbeti še za otroke). Včasih se nam zgodi tudi to, da imamo občutek, da smo cel dan nekaj počeli, vendar nismo zadovoljni z rezultati. Kaj lahko naredimo in si olajšamo delo od doma?
    Preberi več Več »
     
  • KOC IKT, Slovenia - Kompetenčni center za razvoj kadrov na področju informacijsko komunikacijskih tehnologij

    15.10.2019

    Kompetenčni center za razvoj kadrov na področju informacijsko komunikacijskih tehnologij bo zagotovil napredno usposobljene kadre za prodor partnerjev na nove trge na področju uporabe IKT tehnologij. Pri tem se rešujejo družbeni izzivi ter razvija pametne rešitve na področju pametnih mest in skupnosti, energetike, mobilnosti, zdravstva, krožnega gospodarstva, vesoljskih tehnologij, znanstvenih infrastruktur, itd.
    Preberi več Več »
     
  • Povezovanje je pot do uspeha – kompetenčni centri za razvoj kadrov 2.0– primer dobre prakse.

    10.09.2019

    Da je celota več kot vsota posameznih delov, je že dolgo znano. Vendar je tudi razvoj lastnega znanja, novitet in izkušenj, več kot le seštevek oseb, njihovih znanj in kompetenc, ki so zaposleni v našem podjetju. Sta trud in čas, ki smo ga vložili v razvoj. Povezovanje med podjetji in usposabljanje zaposlenih sta največji prednosti kompetenčnih centrov za razvoj kadrov. Posledica tovrstnega projekta je bila podpora 17 novih kompetenčnih centrov, sodelovaje in povezovanje preko 300 podjetij iz različnih panog, ter več kot 35.758 zaposlenih, ki so bili željni nadgraditi in razširiti svoja znanja.
    Preberi več Več »
     
  • Sistem nasledstev – pravočasno pripravljena organizacija

    07.08.2019

    Vsaka organizacija se prej ali slej znajde v situaciji, v kateri mora v omejenem času oceniti in pridobiti primerne kandidate za določeno delovno mesto, zaradi načrtovane ali tudi nenačrtovane spremembe.
    Preberi več Več »
     
  • Metoda 360 stopinj - zakaj in kako jo uporabljati?

    18.07.2019

    Metoda 360 stopinj – ocenjevalna metoda za katero ste verjetno slišali, če ste zaposleni na kadrovskem področju. Uporablja se, kadar želimo posameznika oceniti z različnih zornih kotov. Najbolj pogosto je v primeru razvoja vodij. Posameznika ne delovnem mestu vodje ocenijo njegovi nadrejeni, zaposleni na enakem nivoju ter podrejeni. Tako je zaposleni ocenjen iz več strani – od tod izvira tudi ime: metoda 360 stopinj.
    Preberi več Več »
     
  • Posodobili smo našo podobo. Poslanstvo ostaja enako.

    08.07.2019

    Vidimo napredke osebnega in kariernega razvoja tako na ravni vsakega posameznika kot na ravni delovanja celotne ekipe. Naš razvoj prikazujemo z našo novo podobo.
    Preberi več Več »
     
  • Mentorski sistem – strateški načrt ali nujno zlo?

    11.06.2019

    Dandanes se podjetja spopadajo z najrazličnejšimi izzivi. Mnogi se sprašujejo, kako pridobiti in svoje vrste privabiti konkurenčen, dobro izobražen kader, ter kako jih po uvodnih mesecih dela zadržati v podjetju. Včasih je veljalo, da talenti iščejo službe, danes je obratno – podjetja namenjajo vse več časa in energije, kako poiskati in nato tudi obdržati strokovno usposobljen kader.
    Preberi več Več »
     
  • Glasba na delovnem mestu

    30.05.2019

    Glasba na delovnem mestu je danes prisotna v mnogih delovnih okoljih in večinoma na zaposlene učinkuje pozitivno, a kljub temu je za optimalne pozitivne učinke, ki jih ima glasba, potrebno upoštevati določene situacijske in osebnostne dejavnike.
    Preberi več Več »
     
 
Prvi12345ZadnjiVsi
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.