Naše NOVICE

Nasveti

Aktualni dogodki, odprti seminarji, novice, objave in še in še... 

 
 
 
 
Razvrsti po:
 
  • Kompetenčni model – kaj to sploh je in zakaj je uporaben?

    20.05.2020

    Kompetenčni model je dokument, v katerem so jasno opredeljeni opisi kompetenc, potrebnih za uspešno delovanje določenega dela, delovne skupine, oddelka ali organizacije. Pomembno je, da je dokument »živ«, da ne leži zgolj v predalu ali zaprašen na polici. Da pa postane »živ«, smo pa (predvsem vodstvo in kadrovska služba) odgovorni sami.
    Preberi več
     
  • Vrnitev na delovno mesto – Vsi smo nazaj. Kaj pa sedaj?

    07.05.2020

    Nekatera podjetja so v času izrednih razmer uvedla delo od doma. Sedaj se počasi vračamo v pisarne, kaj pričakovati? Različni posamezniki se bodo različno odzvali. Odvisno je od njihovih osebnostnih lastnosti, dejavnikov, ki vplivajo na njihovo osredotočenost pri delu, urejenost prostorov v pisarni in doma itd. V grobem lahko pričakujemo tri skupine odzivov.
    Preberi več
     
  • Delo od doma

    17.04.2020

    Delo od doma se nam velikokrat sliši kot nekaj, kar si želimo, vendar pa se pri tem hitro zgodi, da se nam dan zavleče pozno v noč. Sploh v kolikor moramo menjavati med večimi vlogami (npr. poskrbeti še za otroke). Včasih se nam zgodi tudi to, da imamo občutek, da smo cel dan nekaj počeli, vendar nismo zadovoljni z rezultati. Kaj lahko naredimo in si olajšamo delo od doma?
    Preberi več
     
  • KOC IKT, Slovenia - Kompetenčni center za razvoj kadrov na področju informacijsko komunikacijskih tehnologij

    15.10.2019

    Kompetenčni center za razvoj kadrov na področju informacijsko komunikacijskih tehnologij bo zagotovil napredno usposobljene kadre za prodor partnerjev na nove trge na področju uporabe IKT tehnologij. Pri tem se rešujejo družbeni izzivi ter razvija pametne rešitve na področju pametnih mest in skupnosti, energetike, mobilnosti, zdravstva, krožnega gospodarstva, vesoljskih tehnologij, znanstvenih infrastruktur, itd.
    Preberi več
     
  • Povezovanje je pot do uspeha – kompetenčni centri za razvoj kadrov 2.0– primer dobre prakse.

    10.09.2019

    Da je celota več kot vsota posameznih delov, je že dolgo znano. Vendar je tudi razvoj lastnega znanja, novitet in izkušenj, več kot le seštevek oseb, njihovih znanj in kompetenc, ki so zaposleni v našem podjetju. Sta trud in čas, ki smo ga vložili v razvoj. Povezovanje med podjetji in usposabljanje zaposlenih sta največji prednosti kompetenčnih centrov za razvoj kadrov. Posledica tovrstnega projekta je bila podpora 17 novih kompetenčnih centrov, sodelovaje in povezovanje preko 300 podjetij iz različnih panog, ter več kot 35.758 zaposlenih, ki so bili željni nadgraditi in razširiti svoja znanja.
    Preberi več
     
  • Sistem nasledstev – pravočasno pripravljena organizacija

    07.08.2019

    Vsaka organizacija se prej ali slej znajde v situaciji, v kateri mora v omejenem času oceniti in pridobiti primerne kandidate za določeno delovno mesto, zaradi načrtovane ali tudi nenačrtovane spremembe.
    Preberi več
     
  • Metoda 360 stopinj - zakaj in kako jo uporabljati?

    18.07.2019

    Metoda 360 stopinj – ocenjevalna metoda za katero ste verjetno slišali, če ste zaposleni na kadrovskem področju. Uporablja se, kadar želimo posameznika oceniti z različnih zornih kotov. Najbolj pogosto je v primeru razvoja vodij. Posameznika ne delovnem mestu vodje ocenijo njegovi nadrejeni, zaposleni na enakem nivoju ter podrejeni. Tako je zaposleni ocenjen iz več strani – od tod izvira tudi ime: metoda 360 stopinj.
    Preberi več
     
  • Posodobili smo našo podobo. Poslanstvo ostaja enako.

    08.07.2019

    Vidimo napredke osebnega in kariernega razvoja tako na ravni vsakega posameznika kot na ravni delovanja celotne ekipe. Naš razvoj prikazujemo z našo novo podobo.
    Preberi več
     
  • Mentorski sistem – strateški načrt ali nujno zlo?

    11.06.2019

    Dandanes se podjetja spopadajo z najrazličnejšimi izzivi. Mnogi se sprašujejo, kako pridobiti in svoje vrste privabiti konkurenčen, dobro izobražen kader, ter kako jih po uvodnih mesecih dela zadržati v podjetju. Včasih je veljalo, da talenti iščejo službe, danes je obratno – podjetja namenjajo vse več časa in energije, kako poiskati in nato tudi obdržati strokovno usposobljen kader.
    Preberi več
     
  • Glasba na delovnem mestu

    30.05.2019

    Glasba na delovnem mestu je danes prisotna v mnogih delovnih okoljih in večinoma na zaposlene učinkuje pozitivno, a kljub temu je za optimalne pozitivne učinke, ki jih ima glasba, potrebno upoštevati določene situacijske in osebnostne dejavnike.
    Preberi več
     
  • Ravnovesje med delom in zasebnim življenjem – ne živi, da delaš; delaj, da boš lahko živel

    23.05.2019

    Pri vzpostavljanju ravnovesja med delom in zasebnim življenjem je pomembno, da si odgovorimo na nekatera vprašanja: Kako definiramo »delo«? Zakaj mislimo, da sta delo in zasebno življenje ločena? Kako lahko podjetje prispeva k boljšem »vzpostavljanju ravnovesja«? Ta tri vprašanja so bila postavljena različnim ljudem na okrogli HR okrogli mizi, ki jo je leta 2018 izvedel Steve Browne...
    Preberi več
     
  • Psihološki testi – kaj nam v podjetju zares doprinesejo?

    14.05.2019

    Psihološki testi so objektivni in standardni postopki za merjenje psihičnih lastnosti, doživljanj ter vedenj. Kadar se pogovarjam z ljudmi zaznavam, da ima psihološko testiranje velikokrat negativno konotacijo. Ljudje se bojijo, da se bodo pokazale neke njihove »slabosti« oz. poročajo, da bom sedaj verjetno ugotovila, da so »čudni«. Vendar ni tako. Zmeraj iščemo potenciale, talente in prednosti, ki jih ima oseba.
    Preberi več
     
  • V povezovanju in sodelovanju je prihodnost.

    24.04.2019

    Povezovanje med podjetji in usposabljanje zaposlenih sta največji prednosti kompetenčnih centrov za razvoj kadrov. Posledica tovrstnega projekta je bila podpora 17 novih kompetenčnih centrov, sodelovaje in povezovanje preko 300 podjetij iz različnih panog, ter več kot 35.758 zaposlenih, ki so bili željni nadgraditi in razširiti svoja znanja. Že Aristotel je pred mnogimi leti dejal: »Vsak se lahko razjezi...
    Preberi več
     
  • Zakaj uporabljamo Viber oz. 3 ključne prednosti skupinskega pogovora na komunikacijskih aplikacijah

    25.02.2019

    Povezanost ekipe je pri delu ključnega pomena, vendar je to težje ohranjati, sploh kadar imamo ekipo, ki je veliko na terenu. Ko se zaposleni med seboj ne videvajo redno, se lahko hitro določene informacije nekoliko izgubijo, težje delimo zabavne trenutke z ostalimi ali se skupaj veselimo za uspeh določenega zaposlenega.
    Preberi več
     
  • Štirje pomembni trendi na HR področju

    11.02.2019

    Odnosi in potrebe se med zaposlenimi in zaposlovalci močno spreminjajo, medtem ko HR metode ostajajo nespremenjene. Ljudje pričakujejo več od zaposlovalcev – več transparentnosti, več odgovornost ter več zaupanja.
    Preberi več
     
  • Fleksibilno delo

    28.01.2019

    Kaj sploh je fleksibilno delo? Fleksibilno delo pomeni, da ima posameznik na delovnem mestu možnost prilagoditve določenih stvari. Fleksibilno delo se lahko omogoči na različne načine.
    Preberi več
     
  • Kaj je pasivno agresivno vedenje ter kaj lahko naredimo?

    08.01.2019

    Se vam je že kdaj zgodilo, da se vas je sodelavec izogibal, pa niste točno vedeli zakaj? Ali da vam sodelavka že trikrat zapored ni vrnila pozdrava. Te stvari lahko kažejo na pasivno agresivno vedenje.
    Preberi več
     
  • Spoprijemanje s stresom

    12.11.2018

    Kaj je stres? Stres je fiziološka, psihološka in vedenjska reakcija na potencialne škodljive ali ogrožajoče dejavnike (resnične ali namišljene). Znaki stresa so zelo različni. Lahko nam zmanjšajo možnost presoje, povzročijo glavobol, utrujenost, nezmožnost sprostitve, občutek osamljenosti, depresijo, bolečine, motnje spanja, strah, pozabljivost, slabše se koncentracija itd.
    Preberi več
     
  • Kako prepoznati talente v organizaciji ter kako jih obdržati

    02.11.2018

    Talenti v organizacijah predstavljajo pomembno vlogo, saj razvijajo in izvršujejo poslovno strategijo organizacije, poleg tega pa razumejo vrednost in vpliv svojih sposobnosti na organizacijo ter so zelo prilagodljivi, fleksibilni in kreativni.
    Preberi več
     
  • Vodenje kot ena ključnih kompetenc sodobnega časa

    15.10.2018

    Vodenje je dandanes ena izmed ključnih kompetenc za uspešno delovanje podjetij. Čeprav je to bolj kot ne, splošno dejstvo, pa to vedno znova potrdijo tudi analize in raziskave.
    Preberi več
     
 
Prvi12345ZadnjiVsi
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.