Naše NOVICE

Nasveti

Aktualni dogodki, odprti seminarji, novice, objave in še in še... 

 
 
 
 
Razvrsti po:
 
  • Vodenje tima na daljavo

    01.12.2020

    Zaradi letošnje epidemije korona virusa smo se morali - podjetja, zaposleni in vodje - kar naenkrat soočiti z veliko spremembami. Ena teh je premik dela na splet, ki je prinesla kar nekaj prilagoditev v dinamiki dela, predvsem pa v načinu vodenja. Vodenje je danes namreč ena izmed ključnih kompetenc za uspešno delovanje podjetij.
    Preberi več
     
  • Poslovni coaching – pot do povezanega in uspešnega podjetja

    25.11.2020

    Coaching je ciljno usmerjen proces oz. razvojno orodje, ki podjetjem in zaposlenim omogoča napredek, razvijanje učinkovitih veščin in strategij za delo. V podjetjih coach (oz. trener) spodbuja razmišljanje, inovativnost in motivacijo, ki optimizira delovne procese.
    Preberi več
     
  • Preoblikovanje delovnih mest - katere so kompetence prihodnosti?

    20.11.2020

    V svetu, ki se hitro spreminja, se pojavlja tudi veliko novih potreb po različnih kadrih. Podjetja so v zadnjih letih začela vse bolj pogosto preoblikovati in nadgrajevati pričakovanja do zaposlenih. Boljši zaposleni prihodnosti (in danes) je tisti, ki je bolj prilagodljiv, ki se uči širše in hitreje usvaja nove veščine.
    Preberi več
     
  • Strah - kako vpliva na nas in kaj lahko naredimo?

    16.11.2020

    Naše življenje na vsakem koraku obarvajo čustva – pozitivna in negativa. Brezskrbno življenje lahko ob spremembah hitro dobi novo podobo, kar je marsikdo izmed nas nedavno izkusil. Bili smo priča spremembam tako na osebnem kot na poklicnem področju. Na njih smo se različno dobro prilagodili in ob tem doživljali različna čustva. Velike spremembe, ki se zgodijo v kratkem času pa navadno spremlja posebno čustvo – strah.
    Preberi več
     
  • Jeza - nam lahko koristi?

    10.11.2020

    Jeza je čustvo, ki mu delamo največjo krivico, predvsem zato, ker ga slabo razumemo. Navadno jo povezujemo z veliko neustreznimi vedenji, ko osebe izgubijo kontrolo, kričijo, se prepirajo, nas žalijo, ipd.. Pomembno je, da občutimo vas čustva, tako prijetna kot tudi neprijetna, kamor spada tudi jeza. Nikakor ne pozabimo, da občutenje čustev in reakcija oziroma vedenje nista eno. Vsa čustva so ustrezna, vsa vedenja oz. reakcije pa niso.
    Preberi več
     
  • PSIHOLOŠKO TESTIRANJE – SPROŽILEC STRAHU

    02.11.2020

    Ste se že kdaj znašli pred psihološkim testiranjem in ste bili nekoliko nervozni in podobnih misli? Še zdaleč niste edini!
    Preberi več
     
  • Kompetenčni model – kaj to sploh je in zakaj je uporaben?

    20.05.2020

    Kompetenčni model je dokument, v katerem so jasno opredeljeni opisi kompetenc, potrebnih za uspešno delovanje določenega dela, delovne skupine, oddelka ali organizacije. Pomembno je, da je dokument »živ«, da ne leži zgolj v predalu ali zaprašen na polici. Da pa postane »živ«, smo pa (predvsem vodstvo in kadrovska služba) odgovorni sami.
    Preberi več
     
  • Vrnitev na delovno mesto – Vsi smo nazaj. Kaj pa sedaj?

    07.05.2020

    Nekatera podjetja so v času izrednih razmer uvedla delo od doma. Sedaj se počasi vračamo v pisarne, kaj pričakovati? Različni posamezniki se bodo različno odzvali. Odvisno je od njihovih osebnostnih lastnosti, dejavnikov, ki vplivajo na njihovo osredotočenost pri delu, urejenost prostorov v pisarni in doma itd. V grobem lahko pričakujemo tri skupine odzivov.
    Preberi več
     
  • Delo od doma

    17.04.2020

    Delo od doma se nam velikokrat sliši kot nekaj, kar si želimo, vendar pa se pri tem hitro zgodi, da se nam dan zavleče pozno v noč. Sploh v kolikor moramo menjavati med večimi vlogami (npr. poskrbeti še za otroke). Včasih se nam zgodi tudi to, da imamo občutek, da smo cel dan nekaj počeli, vendar nismo zadovoljni z rezultati. Kaj lahko naredimo in si olajšamo delo od doma?
    Preberi več
     
  • KOC IKT, Slovenia - Kompetenčni center za razvoj kadrov na področju informacijsko komunikacijskih tehnologij

    15.10.2019

    Kompetenčni center za razvoj kadrov na področju informacijsko komunikacijskih tehnologij bo zagotovil napredno usposobljene kadre za prodor partnerjev na nove trge na področju uporabe IKT tehnologij. Pri tem se rešujejo družbeni izzivi ter razvija pametne rešitve na področju pametnih mest in skupnosti, energetike, mobilnosti, zdravstva, krožnega gospodarstva, vesoljskih tehnologij, znanstvenih infrastruktur, itd.
    Preberi več
     
  • Povezovanje je pot do uspeha – kompetenčni centri za razvoj kadrov 2.0– primer dobre prakse.

    10.09.2019

    Da je celota več kot vsota posameznih delov, je že dolgo znano. Vendar je tudi razvoj lastnega znanja, novitet in izkušenj, več kot le seštevek oseb, njihovih znanj in kompetenc, ki so zaposleni v našem podjetju. Sta trud in čas, ki smo ga vložili v razvoj. Povezovanje med podjetji in usposabljanje zaposlenih sta največji prednosti kompetenčnih centrov za razvoj kadrov. Posledica tovrstnega projekta je bila podpora 17 novih kompetenčnih centrov, sodelovaje in povezovanje preko 300 podjetij iz različnih panog, ter več kot 35.758 zaposlenih, ki so bili željni nadgraditi in razširiti svoja znanja.
    Preberi več
     
  • Sistem nasledstev – pravočasno pripravljena organizacija

    07.08.2019

    Vsaka organizacija se prej ali slej znajde v situaciji, v kateri mora v omejenem času oceniti in pridobiti primerne kandidate za določeno delovno mesto, zaradi načrtovane ali tudi nenačrtovane spremembe.
    Preberi več
     
  • Metoda 360 stopinj - zakaj in kako jo uporabljati?

    18.07.2019

    Metoda 360 stopinj – ocenjevalna metoda za katero ste verjetno slišali, če ste zaposleni na kadrovskem področju. Uporablja se, kadar želimo posameznika oceniti z različnih zornih kotov. Najbolj pogosto je v primeru razvoja vodij. Posameznika ne delovnem mestu vodje ocenijo njegovi nadrejeni, zaposleni na enakem nivoju ter podrejeni. Tako je zaposleni ocenjen iz več strani – od tod izvira tudi ime: metoda 360 stopinj.
    Preberi več
     
  • Posodobili smo našo podobo. Poslanstvo ostaja enako.

    08.07.2019

    Vidimo napredke osebnega in kariernega razvoja tako na ravni vsakega posameznika kot na ravni delovanja celotne ekipe. Naš razvoj prikazujemo z našo novo podobo.
    Preberi več
     
  • Mentorski sistem – strateški načrt ali nujno zlo?

    11.06.2019

    Dandanes se podjetja spopadajo z najrazličnejšimi izzivi. Mnogi se sprašujejo, kako pridobiti in svoje vrste privabiti konkurenčen, dobro izobražen kader, ter kako jih po uvodnih mesecih dela zadržati v podjetju. Včasih je veljalo, da talenti iščejo službe, danes je obratno – podjetja namenjajo vse več časa in energije, kako poiskati in nato tudi obdržati strokovno usposobljen kader.
    Preberi več
     
  • Glasba na delovnem mestu

    30.05.2019

    Glasba na delovnem mestu je danes prisotna v mnogih delovnih okoljih in večinoma na zaposlene učinkuje pozitivno, a kljub temu je za optimalne pozitivne učinke, ki jih ima glasba, potrebno upoštevati določene situacijske in osebnostne dejavnike.
    Preberi več
     
  • Ravnovesje med delom in zasebnim življenjem – ne živi, da delaš; delaj, da boš lahko živel

    23.05.2019

    Pri vzpostavljanju ravnovesja med delom in zasebnim življenjem je pomembno, da si odgovorimo na nekatera vprašanja: Kako definiramo »delo«? Zakaj mislimo, da sta delo in zasebno življenje ločena? Kako lahko podjetje prispeva k boljšem »vzpostavljanju ravnovesja«? Ta tri vprašanja so bila postavljena različnim ljudem na okrogli HR okrogli mizi, ki jo je leta 2018 izvedel Steve Browne...
    Preberi več
     
  • Psihološki testi – kaj nam v podjetju zares doprinesejo?

    14.05.2019

    Psihološki testi so objektivni in standardni postopki za merjenje psihičnih lastnosti, doživljanj ter vedenj. Kadar se pogovarjam z ljudmi zaznavam, da ima psihološko testiranje velikokrat negativno konotacijo. Ljudje se bojijo, da se bodo pokazale neke njihove »slabosti« oz. poročajo, da bom sedaj verjetno ugotovila, da so »čudni«. Vendar ni tako. Zmeraj iščemo potenciale, talente in prednosti, ki jih ima oseba.
    Preberi več
     
  • V povezovanju in sodelovanju je prihodnost.

    24.04.2019

    Povezovanje med podjetji in usposabljanje zaposlenih sta največji prednosti kompetenčnih centrov za razvoj kadrov. Posledica tovrstnega projekta je bila podpora 17 novih kompetenčnih centrov, sodelovaje in povezovanje preko 300 podjetij iz različnih panog, ter več kot 35.758 zaposlenih, ki so bili željni nadgraditi in razširiti svoja znanja. Že Aristotel je pred mnogimi leti dejal: »Vsak se lahko razjezi...
    Preberi več
     
  • Zakaj uporabljamo Viber oz. 3 ključne prednosti skupinskega pogovora na komunikacijskih aplikacijah

    25.02.2019

    Povezanost ekipe je pri delu ključnega pomena, vendar je to težje ohranjati, sploh kadar imamo ekipo, ki je veliko na terenu. Ko se zaposleni med seboj ne videvajo redno, se lahko hitro določene informacije nekoliko izgubijo, težje delimo zabavne trenutke z ostalimi ali se skupaj veselimo za uspeh določenega zaposlenega.
    Preberi več
     
 
Prvi12345ZadnjiVsi
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.